Tak to jsem já, náš tým a můj životní koníček :-)

Vážení přátelé, jsem tady s vámi už několik týdnů a jsem tady s vámi rád, protože poznávám spoustu nových zajímavých lidí a díky vám i nových míst, kde jsem ještě nebyl. No, možná prstem po mapě :-)

O některých z vás jsem se už něco dověděl a konečně se dostávám k tomu, abych vám napsal taky něco o sobě. Určitě se dostaneme i k dalším částem mého života, bude-li to někoho zajímat, ale klidně se ptejte na co chcete a já vám na co chci odpovím :D Musím se přiznat, že většinu mého dosavadního života jsem obětoval sportu, teda hlavně fotbalu. Jako mnozí z vás, hrával jsem odmalička s klukama na plácku před barákem, nebo na hřišti u lesa, kterému jsme říkali honosně Bazaly (pro nezúčastněné se stejně nazývá stadion Baníku Ostrava) :D Bylo to takové hřišťátko na zelené louce, kde byly jednoduché branky sbité z takových hrubších větví a občas se tam prohnal traktor, který posekal trávu :-) Závodně jsem začal hrát až zhruba ve třinácti v mojí malé rodné vísce nedaleko Ostravy. Později všechno směřovalo k tomu, že bych mohl začít trénovat s juniorkou Baníku Ostrava, ale přišel úraz a konec nadějí na fotbalovou kariéru.

Léčení a rehabilitace trvaly více než rok a tak mě delší pauza nakonec zavedla k fotbalu v něžnějším provedení. Jak jste už možná pochopili budu vám tady zaplňovat stránky hlavně fotkami a příběhy z ženského fotbalu :-) Pro ty, které běhání za kulatým nesmyslem absolutně nezajímá, určitě mám potěšující zprávu. Nevěšte hlavu, protože budu psát taky o nějakých těch hradech, zajímavých místech, nebo mě někdy napadne i trochu přemýšlet a vyplodím nějakou úvahu....a třeba přijde i kouzelník....aha, to už jsem někde jinde :-)

Příběh, jak jsem se k tomuto, pro někoho možná exotickému, druhu sportu vlastně dostal a čím jsem prošel, nechám na jindy, ale teď už vám představím náš juniorský tým FK Gascontrol Havířov, který trénujeme společně s kolegou, s nímž jsme předtím působili jako sehraná dvojka u žen ve Vítkovicích :-)

Tak to je náš tým a mě s kolegou poznáte podle toho, že tu fotku holkám záměrně kazíme :-)

Pro úplnost musím dodat, že autorem této fotky je @jirka-orlova , který je naším klubovým fotografem, a kterého už jistě znáte z jiných příspěvků :-)

To jsem zvědavý, co na to řekne @cleverbot :-)

Sort:  

I don't have to know who created this website. But I would like to know who I am really talking to.

You are talking with me :-)

Are you a boy?

Happy Steemiting ;)

welcome to steemit.. ^^

Moc pěkná fotka... :D ....Samozřejmě ji kazíte,ale holky to svojí krásou dorovnávají. Hlavně ta v první řadě a pátá zleva ;-)...... Dnes 5.2.2018 vyšla v Karvínském a havířovském deníku.....

Je mi to jasné, ale tak na druhé straně, kdo chce, může si nás přemalovat :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67364.55
ETH 3256.67
USDT 1.00
SBD 2.64