Witaj Steemit

logo3.jpg

Hej
Witajcie wszyscy. Jestem Marc Fab.
Uważam że Steemit jest wspaniałą rzeczą i mam nadzieje że poznam tu wiele ciekawych ludzi i nauczę się wiele od was.

Interesuje sie wieloma rzeczami.
Bede się starał dodawać różne posty i dzielić się moimi zainteresowaniami.
Przede wszystkim jestem DJ'em i napewno będziecie mogli mnie usłyszeć w wielu setach.
Jestem także na początku drogi jeżeli chodzi o produkcję muzyki więc możecie się spodziewać lekcji Abletona na poziomie początkującym.

Interesuję się także karpiarstwem więc coś z tego tematu też będzie.

Inne tematy to Kryptowaluty, Informatyka, Gotowanie

Jak widzicie wszystkiego po trochu jest. Nie jestem ekspertem w żadnych z tych dziedzin ale chętnie się podziele moimi spostrzeżeniami i chętnie podyskutuję. Chodzi przecież o to żebyśmy stworzyli sieć w której każdy od każdego bedzie sie uczył.

Serdecznie zapraszam do obserwowania mnie i komentowania moich postów i oczywiscie obiecuje to samo w zamian.

Pozdrawiam wszystkich

Marc Fab

Sort:  

Też uważam ze steemit jest wspaniała platformą,znacznie lepszą nic fb,insta i inne temu podobne

Czekam na seta, i życzę powodzenia na steemit :D

Welcome to Steemit! Enjoy the ride as much as you can!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63540.43
ETH 2481.91
USDT 1.00
SBD 2.66