Challenge Madoxa

in #introduceyourself7 years ago (edited)

Madox

Witam.
Chciałbym Was zaprosić na moje wyzwanie ( challenge Madoxa), chcę pokazać, że inwestując kapitał w postaci 500 zł, można go skutecznie pomnożyć. Challenge ma na celu pokazanie jak wielki potencjał ma rynek kryptowalut i że warto brać go pod uwagę jako inwestycję długoterminową zapewniającą nam godne egzystowanie w realnym świecie. Forma wyzwania, pewnie będzie ewoluować, i zmieniać pierwotne założenia, ale to tylko dlatego, że to my musimy się przystosować do giełdy i trendów panujących na niej a nie odwrotnie. W związku z tym, że jest to wyzwanie zdaję sobie sprawę, że mogę temu wyzwaniu nie sprostać, taki scenariusz również przyjmuję, jesteśmy tylko ludźmi i też popełniamy błędy.
Teraz coś o mnie: Część osób może mnie kojarzyć z forum multipasko (a może kryptowaluty), które utworzyłem na początku kwietnia 2017roku, i do tej pory ma grono ludzi, którzy z niego korzystają. Pierwsze kroki stawiałem oczywiście na forexie, gdzie dostałem tęgie baty, ale pomimo dużych strat finansowych, wyniosłem też wiedzę w temacie rynków, mechanizmów nimi kierujących, analiz itp. Nie potraktowałem tego jako porażki finansowej, ale jako zapłatę za naukę w dość dobrej uczelni ekonomiczno- spekulacyjnej :) . Dalej niezrażony porażką, zainteresowałem się opcjami binarnymi, i tutaj już było ciekawie, był pierwszy sukces, zbudowałem kapitał do pewnego poziomu i dalej stop. Opcje binarne, mają jeden minus, dają zarobić do pewnego poziomu, a potem wejścia w daną pozycję są skutecznie blokowane przez operatora giełdy ( inwestowanie na dużych sumach, po podbiciu stawki). Dalej tam inwestuję, ale to są małe kwoty i poświęcam temu mało czasu, z wiadomych powodów. Od dwóch lat interesuję się i inwestuję w kryptowaluty, tak jak większość na początku do tematu podchodziłem z pewnym dystansem, ale i z zaciekawieniem. Popełniałem i popełniam błędy jak większość, ale też wyciągam wnioski, oraz staram się podchodzić do inwestycji bez emocji i z chłodną kalkulacją. Zakładając forum na multipasko chciałem zainteresować nowymi możliwościami jakie dają nam kryptowaluty, bardzo dużo się też nauczyłem od samych ludzi na forum, za co jestem im wdzięczny. Jestem tu na steemit, też za ich sugestią, choć pomysł challange był mój, a zrodził się dlatego, aby pokazać tym mniej cierpliwym, którzy chcą stać się bogaci tu i teraz, że inwestowanie w kryptowaluty wymaga cierpliwości, chłodnej kalkulacji i jest rozłożone w czasie. Zapraszam do współudziału w wyzwaniu, które planuję rozpocząć 15/10/2017, informacje o planowanej inwestycji będę podawał minimum 15 minut przed realizacją, wszelkie inwestycje opierają się o giełdę BitBay. W razie pytań kontakt na emaila: [email protected]
pozdrawiam

Sort:  

Congratulations @madox! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You got a First Vote
You made your First Comment

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Nice to meet you, @madox! Welcome to the Steemit Community, wish you good luck and a good start, ive send you a small tip and followed you, hope you have an amazing day! :)

Witam - chetnie bede obserwowal twoje poczynania

Będzie mi miło :)

Witaj madox na steemit :)

Cześć Rallfek :)

@madox Welcome to Steemit. It may be useful for you to browse this page: https://steemit.com/faq.html

Witaj,
leci follow, może twoje rady pomogą mi w moim projekcje.

Hello @madox let me welcome you to steemit, this is an awesome experience hope you will like it, you have been followed, kindly follow back @joendegz

Cześć czekam na pierwszego posta o Twoich inwestycjach Follow leci do Ciebie

dziękuję.

How are you? Madox, I'm just here to leave a nice Hello ^^. Unfortunately i don't have much voting power, but i will be back and vote my followers. Need to grow a little ^^. Have a great time @rightuppercorner

Thank You

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63267.39
ETH 2572.65
USDT 1.00
SBD 2.80