Mały Introduceyourself.

Hej!

Nie wiem od czego zacząć, ale spróbuję.

Witam was na moim pierwszym OFICJALNYM blogu poświęconym technologii i wszelkiej maści grami. Dlaczego OFICJALNYM? Tak naprawdę miałem już 3 blogi, ale nie miały one dość wyświetleń i mało się klikały. Miałem też mały epizod na YouTube, gdzie zdobyłem 30 subsów. Więc co mnie tutaj przywiało? Otóż mogę tutaj dotrzeć do graczy lub techno freaków. Co mogę wam zaoferować? Niewiele na tą chwilę lecz z postępem bloga oraz kanału moje materiały będą coraz to ulepszane, a wy to zaobserwujecie. Czym się interesuje? Grami, technologią i programowaniem, znam kilka języków programowania tj. HTML, JS, PHP i oczywiście SQL. Jestem aktualnie w liceum. Co będzie na kanale? Na kanale znajdziecie gameplaye, walktrough, recenzje oraz moich faworytów miesiąca. Co robię w wolnych chwilach? Gram, programuję i rozmawiam z ludźmi w innych językach. To jest mój taki oficjalny pierwszy wpis. Miejmy nadzieję, że się uda. To by było na tyle, ja was zostawiam i cześć!

Sort:  

hello, welcome, I invite you to go through my blog and support me with some votes since I am starting in this beautiful community and I want to contribute to the community, I will also support you with votes, thanks, success

welcome!follow me,good..

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58861.70
ETH 2499.51
USDT 1.00
SBD 2.48