Hello Steemians! I'm Peter! - Introduce yourself

in #introduceyourself6 years ago (edited)

kotu.jpg

En: Hi! Im Peter! 32 years old :) isn't "fresh" photo of me, but in my opinion is best(for non polish people, as I heard im look like best rock polish singer - Rysiek Ridiel :P) Now i have short hair...because...nevermind ;P Its my "introduce yourself" post :) I'm photographer(amateur with Canon MkII 5D and low objective ;P) i like to make movies(especially with yorkshire terries ;d). I' blog writer - on leniwiec pisze is many redactors(im one of them - main is Jacek). I live sometimes in Norway(Stavanger) or in the city where I was born - Szczecin. I have many project in my head...but is hard to find some time. I try to show the places where I used to go :)

PL: Witam, jestem Piotr, mam 32 lata. To foto nie jest najnowsze(ma ze 2 lata), ale bardzo mi się podobało, bo podchodziło mi pod Ryśka Riedla z Dżemu :) zresztą znajomi też mi to mówili, niestety przez ówczesną pracę musiałem ściąć je...Dopiero teraz postanowiłem coś napisać o sobie.

Jestem fotografem-amatorem, chociaż już 2 wesela mam za sobą. Lubię kręcić i montować filmy, póki co wstawiam materiały nakręcone/napstrykane przez ostatni rok, ale mam pomysły na nowe, mam nadzieję że komuś się to spodoba :) Ogólnie pochodzę i aktualnie mieszkam w Szczecinie, ale ostatnimi czasy często spotkać mnie można w Norwegii - Stavanger, bardzo wdzięczne miejsce na fotki :)

Jestem jednym z redaktorów leniwiecpisze, więc dlatego mam przyzwolenie na publikowanie innych autorów na swoim "kanale", gdyż Te osoby nie są zainteresowane w żaden sposób z krpytowalutami, masz wątpliwości, napisz do Jacka - głównego writera. Mam nadzieję, że mój "kontent" się wam spodoba
Photo :)
kotu2.jpg
This one of the right its me and on the left is Pawel2s :D

Sort:  

Witaj Piotr. Miło że postanowiłeś do nas dołączyć.

Welcome to Steemit :) I hope you enjoy your stay

Witamy w społeczności steemit ;)giphy.gif

Już "trochę" tu jestem, ale dziękuje ;P

Witaj w społeczności Steemit! :)

Witaj Piotr faktycznie na tym zdjęciu przypominasz Ryśka😁

hey welcome to steemit! looking forward to see your photos)) If you like cinematic photos and videos, follow my blog, it would be honor ! :))

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66441.00
ETH 3217.31
USDT 1.00
SBD 4.22