Welcome in my world... !

14884478_664785430348241_1473919532295070982_o (1).jpg

[ENG]

Hello there!
I wanna introduce myself...
My name is Klaudia and I'm first Official Lara Croft from Poland.

WHAT AM I DOING IN MY LIFE?

-COSPLAY:

Yes, I'm Cosplayer. I'd love creating a new characters from games or films.
Earlier it was my job. I was working with Microsoft/Xbox, Sony, Cenega, Square Enix, Crystal Dynamics, Nvidia, Warner Bros at gaming events like Intel Extreme Masters, Warsaw Games Week, Warsaw Comic Con, Poznań Games Arena. I was also taking a participation in Cosplay Contest and I won a few of them. In this moment I've got Wonder Women Cosplay and 27 Lara Croft outfits :D I'm not joking! It's curious right? :D
Now I'm thinking about new cosplays that I could bring it to life.. Maybe Widowmaker from Overwatch? Maybe you've got an idea what I could cosplay, feel free to share it with me ;)

19477528_798637143629735_5641776842135628870_o.jpg

  • GAMES/STREAMING:

I'm a gamer too! I'd love to share my gameplays with you. I was start streaming in November 2017 on Twitch also in cosplays. That was a best idea to put together cosplay with game that I stream. @Carrioner told me about DLIVE, DTUBE, STEEMIT and I've never ever seen a better platform than Steem. I was for me - Wow... Now I can be more creative than ever without any censorship! The community here is so helpful and kind. Thank You Guys!

  • PHARMACIST:

That's my main profession, but also I love dancing and singing too :D

WHAT'S ABOUT MY PLANS ON THIS PLATFORM?

On DTube I'd love to creating a films about Cosplay (with tutorials), Games and about my life. Of course, in this films I'll speak in Polish but I'll make English subbtitles in each one of them. Also I will stream games on DLive.
Here - on Steemit - I'll upload a cosplays pictures, tutorials and a lot of informations from gaming world.

If you got any idea what I could do more in this platform feel free to share it in comment ;)
See Ya in next post/stream!

[PL]

Cześć!
Chciałabym się Wam przedstawić...
Nazywam się Klaudia i jestem pierwszą polską oficjalną Larą Croft.

CO ROBIĘ W MOIM ŻYCIU?

  • COSPLAY:

Tak, jestem Cosplayerką. Uwielbiam tworzyć postacie z gier i filmów. Wcześniej było to moją pracą, a współpracowałam m.in. z Microsoft/Xbox, Sony, Cenega, Square Enix, Crystal Dynamics, Nvidia, Warner Bros. podczas takich eventów gameingowych jak: Intel Extreme Masters, Warsaw Games Week, Warsaw Comic Con, Poznań Games Arena. Brałam kilkakrotnie udział w konkursach cosplay, a kilka z nich wygrałam. Na tą chwilę posiadam cosplay Wonder Woman oraz 27 strojów Lary Croft... Tak mówię poważnie, nie żartuję :D Na obecną chwilę rozmyślam nad kolejną postacią, w którą się wcielę i jak narazie przychodzi mi na myśl Widowmaker z Overwatch. A może Ty masz pomysł jaki cosplay mogłabym wykonać? :D Śmiało pisz w komentarzu!

18558988_776598415833608_2665992020824748892_o.jpg

  • GRY/STREAMOWANIE:

Tak... "Będę grał w grę... Tomb Raider" :D A tak serio, gram praktycznie we wszystko co wpadnie mi w łapki, na streamach z pewnością możecie wyczekiwać PUBG, Fortnite Battle Royale, Overwatch, Battlefield 1 oraz wielu innych gier m.in. Assasin's Creed Origins, czy Horizon Zero Dawn. Przeważnie streamuje w cosplayu Lary Croft! Kocham kontakt z ludźmi i dlatego zdecydowałam się streamować, a patforma DLive jest do tego idealna!

  • FARMACEUTA

Tak... :D Jestem farmaceutą, oprócz tego mam jeszcze kilka innych ciekawych zawodów takich jak wizażysta/stylista/personal shopper, czy dietetyk... a oprócz tego lubię potańczyć i pośpiewać ;)

JAKIE MAM PLANY DOTYCZĄCE TEJ PLATFORMY?

Głównie chciałabym się skupić na cosplayu (tutorialach), tworzeniu filmików mówiących o nim, oraz o grach jak i o moim życiu. Oczywiście, każdy filmik nagrywany będzie w polskiej wersji językowej, a napisy zawarte będą w języku angielskim. Do tego chciałabym się dzielić z Wami zdjęciami i relacjami z różnych eventów/gier/mojego świata cosplay. Będę tak samo streamować na DLive ;)

@Carrioner polecił mi tą platformę i szczerze jestem mu mega wdzięczna za pokazanie jej. Genialne powiązanie kont Steemit z Dtube, DLive, czy z Busy.org, do tego cudowna społeczność, która wspiera twórców, no i brak cenzury... w dzisiejszym świecie niestety, ale znajduje się ona nawet na Facebooku... Szczerze? Nie znam lepszej platformy niżeli Steemit... Zrobię wszystko co w mojej mocy, żeby ją wypromować. Tutaj jest przyszłość! Widziałam wielu wspaniałych twórców, od których można się nauczyć naprawdę wiele. Całe szczęście, że na tych platformach tworzą sami inteligentni ludzie.

Jeżeli macie jakieś pomysły, co mogłabym jeszcze dla Was tworzyć, robić tutaj, dajcie znać w komentarzu ;)
Do zobaczenia niebawem!

Sort:  

Cześć Klaudia. :) Co robiłaś w Sylwestra? (Taki żarcik. :D)

Grałam w grę... jaką? Assassin's Creed Origins 😂 i nie żartuje, bo był stream aż do 5:00

Prawie jak Morfeusz z Matrix'a :P
"Welcome to the real world".
Gdzie ty tam tak się wdrapujesz przez okno? Nie łatwiej drzwiami? :P

Hi @klaudiacroft, Welcome to steemit! Hope you enjoy your blogging experience and some adventure too, ofcourse!

Do wszystkich:
Przybyłaś/eś , zobaczyłaś/eś, to zostaw laika autorce posta - Ciebie to nic nie kosztuje, a autorka będzie bardzo zadowolna.
Pozdrawiam.

Cześć! :D
Miło powitać w gronie #polish!

Bede grał w gre wiadomo jaką
#polish

Po zdjęciach widać że znasz się na swojej robocie . Życzę ci dalszych sukcesów . Myślałaś może na Cat Woman? Wygodna jest wspinaczka w obcasach ?

Cześć! Dzięki wielkie! Cat Woman - przebiegała taka myśl ;) W każdych butach da się wspinać, więc tak ;P

steemit, odpowiednie miejsce, fajnie że zdecydowałaś się na rozpoczęcie działalności tutaj. Na pewno liczę na filmy lub fotorelacje z tworzenia nowych strojów ale też jakieś prezentacje tych co posiadasz. Osobiście nie siedzę w temacie cosplay, ale jestem ciekawy twoje twórczości.

A no poza tym jakbyś pokazała jakieś diety specjalistyczne, albo przykłady posiłków dzięki którym otrzymamy jakiś efekt. Myślę że propozycje dla osób prowadzących różny tryb życia, wiesz jakaś seria typu "dieta dla...." i np. prezentacja na 7 dni co w jakich ilościach używać ;)
jeżeli przesadzam to napisz, to taki luźny pomysł. Na dietach się nie znam, ale zdaję sobie sprawę, że powinno się dobierać indywidualnie, więc nie wiem czy nie liczę na zbyt wiele ;)

Diety tworzy się indywidualnie, ale każdemu z Was mogę w tym pomóc ;) Coś co mogłabym zrobić, jeżeli mówimy tutaj o kwestii zdrowego żywienia, to jakie produkty "złe" wymieniać na te "dobre". Oczywiście mogę też podać kilka przepisów, które sama stosuję w domu. No i kwestie farmakologiczne, czyli suplementy i leki z reklam... i nie tylko, również obalanie mitów związanych z lekami ;) Proszę, dajcie znać tylko w komentarzach, a ja z chęcią stworzę dla Was dany post na temat podany przez Was :)

Hmm...zastanawiam się, gdzie mogę kupić pierścionek zaręczynowy w sobotę...

A tak poważniej, witaj na Steemit!

Cześć! Myślę, że pierścionek dostaniesz w galerii handlowej ;) ;P

Ha! Przejrzałem Cię. Gdybyś naprawdę była tym za kogo się podajesz, to wolałabyś konsolę! :D

Ale ja posiadam już konsole (obie platformy) :D komputerka brak... pudło ;P A pierścionek myślałam, że szukasz dla Swojej Wybranki ;)

A pierścionek myślałam, że szukasz dla Swojej Wybranki ;)

Pudło, po prostu kolekcjonuję pierścionki zaręczynowe.
A 'komputerek' możemy Ci kupić.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66531.19
ETH 3487.98
USDT 1.00
SBD 2.63