Salam kenal dari @jonie kepada rakan- rakan steemit

in #introduceyourself6 years ago (edited)

image

Assalamualaikum sahabat steemit yang saya sayangi, apa kabar pada hari ini?, nama saya jonie, saya adalah pengguna steemit asal aceh utara, saya baru beberapa hari mendaftar steemit, dan belum tau pasti apa aku akan bertahan dalam dunia steemit atau tidak, steemit adalah aplikasi mimpi tapi orang-orang yang sudah sukses, mimpi itu akan jadi kenyataan,

Awak aceh bek bangai beuh, dan awak aceh bek lalo, ikuti jonei bek teuwoe sukai posting @jonie kon yang lumpoe.

Sort:  

Welcome

Welcome to our community @jonie.

Hello welcome to steemit!! it's really nice to have you here enjoy the platform and explore the community.....wish you all the best.

Welcome to steemit @jonie

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69264.29
ETH 3749.24
USDT 1.00
SBD 3.66