Witaj świecie!

in #introduceyourself7 years ago (edited)

Witam,

Nazywam się Jacek, w tym roku zacząłem studiować Lotnictwo i kosmonautykę. Interesuję się głównie lotnictwem, muzyką (uczyłem się grać na basie).

Na szybowcach zacząłem latać 2 lata temu, chciałbym w przyszłości zostać pilotem liniowym.

Oprócz tego sporo gotuję, chociaż na studiach trudniej znaleźć czas. Na koniec ja i mój pies.

Pozdrawiam!

Sort:  

Łoo fajnie, trudno się było dostać ? Czy w ramach studiów będziesz miał jakieś rzeczy które pozwola ci latac potem czy to samemu trzeba ?

Próg był w miarę wysoki, ale bez przesady.
Pod koniec drugiego semestru jest rekrutacja na specjalizacje, w tym pilotaż. Problem w tym, że wezmą około 10 osób, na roku jest 100.
Osoby które się dostaną mają opłacone szkolenie ATPL (licencja pilota transportu liniowego)

Dęblin? Czy są w Polsce jakieś inne szkoły lotnicze?

Ja jestem na polibudzie poznańskiej, w zeszłym roku otworzyli tutaj ten kierunek. Jest jeszcze w Rzeszowie i chyba gdzieś jeszcze ale nie pamiętam dokładnie.

Spoko, to ja w takim razie jestem dawno nie w temacie :)

Witaj pilocie!
Czekam na dużo podniebnych historii :)

Witam!
Jakieś się znajdą, jednak mam nadzieję, że jeszcze większość przede mną :)

Opowiedz np. jak zacząć latać na szybowcach..

Nie pomyślałem o tym, dzięki za pomysł

Dobrze trafiłeś, kosmos u nas świetnie się sprzedaje :)

Powodzenia!

Siemanko, witam w mojej kuchni! :D

Witaj na Steemit, życzę powodzenia.

Witaj w drużynie ;) good luck

Cześć miło Cię poznać :) Pierwszy lot szybowcem pewnie nie lada przygoda :)

Cześć, wzajemnie
Jasne, wrażenia są niesamowite. Ale mimo wszystko najbardziej zapamiętałem pierwszy samodzielny lot (bez instruktora w środku) bo akurat zepsuł się prędkościomierz, było ciekawie :p

Wysokich lotów :) Będąc w wojsku, otarłem się o lotnictwo na WOSL w Dęblinie, potem jako meteorolog na lotniskach w Mirosławcu i Świdwinie, byl to ciekawy temat, niestety w "cywilu" nie było możliwości pracy w tym kierunku.

Ciekawa praca?
Teraz w Dęblinie szkolą cywilnie, ale priorytetem jest wojsko.

W ciągu 25 lat wiele się pewnie tam zmieniło, w tamtych czasach, była wielka panika w związku z wstępowaniem do NATO, co chwile inspekcje i "malowanie trawy na zielono" ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54034.48
ETH 2262.26
USDT 1.00
SBD 2.31