Bir steemit hikayesi [Cointurk 12. Projesi]

steem_logo.jpg

Gaziantep'te yaşıyorum. Üniversite mezunuyum. Böyle yazılar yazmak hoşuma gidiyor. Yazdıklarımdan kendime katkı sağlarken, okuyan kişilere de katkı olacağını düşünmek beni mutlu ediyor. Şuan çalışmıyorum. Tek hayalim atanıp mesleğimi yapmaktı ama ben ders çalışmadım. Insanlar yıllarını veriyor ders çalışarak ama ben çalışmadım olmadı emek vermedim buda ailemi, beni bi hayli üzdü. Ama tabiki boş durmuyorum farklı hayallerim, hedeflerimde var. Steemit'i arkadaşım sayesinde öğrendim. İlk kayıt olduğumda bir iki gün ilgilenmedim. Şu an hala yeni bir üye sayilirim. Zaman ayırmam gerektiğini biliyordum ve hiç zamanım yoktu. Steemitle tanışana kadar kripto paralar hakkında hiç bir bilgim yoktu. Steemit benim için başlangıç oldu. Arkadaşlarımın yardımıyla üye oldum ve bu gün steemit'te olmamdan dolayı çok mutluyum ve aynı zamanda da çok sansliyım. Ve kendi ilgi alanlarimla ilgili yazi ve arastirmalarimi bu sitede toplayarak hem diger insanlara faydali olmak hem de kendime bir pano olusturmaya çalışıyorum.
Ama steemite yeni başlıyan diğer arkadaşlarda da olduğu gibi bende Bandwinth sorunu yaşıyorum. Bandwinth sorunu yaşandığı zaman hiç bir yazıya oy veremez, resteem ya da yorum yazamaz hale geldiğim zamanlar oldu ben hiçbir zaman pes etmedim etmemde. Ve bazen bir kaç güne kadar sürüyor bu sorun malesef ki. Dediğim gibi bütün bunlara rağmen yılmayıp pes etmedim. Hayallerimin arkasından gitmem gerek dedim steemite bi zaman ayırayayım dedim arkadaşımdan yardim istedim bana anllattı o sistemden çok şey öğrendiğini ve ayrıca kazanç da elde ettiğini söyledi.neredeyse bir ay önce incelemeye başladım ve ilk postumu paylaştım. Yabancı bir sistemdi ve öğrenilmesi gereken çok şey vardı ama bilgilendirme postları yapan arkadaşlar sayesinde bilgi sahibi olmaya başladım. Güzel paylaşımlar ve samimi insanlarla tanışmakta bi başka hoştu. Sonra olursa diyerek üye oldum ve keşke bu kadar geç kalmasadım dedim kendi kendime. Steemit'te açıkçası iyi gelirler elde etmek mümkün. Ama o kadar da kolay değil her işin kendine göre zorlukları var tabiki Çünkü wallet'taki değerleriniz ne kadar yüksekse o kadar değer görüyorsunuz. Steemit'in orjinallik vurgusu malesef ki sadece sözde. Hesapları kontrol ediyorum kim ne yapıyor neye oy veriyor kim kime cevap veriyor diye. Tüm bunlata bakiyorum tabiki herkeste olduğu gibi para kazanabilmek için çabalıyorum. Ama öyle görüldüğü gibi basit değil işte. Zamanla kendimi geliştirip iyi içerikler yapacağıma inanıyorum.
Bu postumdan gelecek olan kazancım ile bu sorunları çözeceğime inanıyorum.

Sort:  

Welcome to steemit 😍😍😍

thank you :)))

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53375.38
ETH 2393.56
USDT 1.00
SBD 2.15