Hi Steemit ;) Who Am I? Back To The Past! + Merhaba Steemit Ailesi :)

in #introduceyourself7 years ago (edited)

     Herkese merhaba. Ben Yiğit. Ankara'da 1994 yılının bir sonbahar sabahında dünyaya gözlerimi açtım. İlköğretimi oturduğum mahallede tamamladıktan sonra liseyi, Ankara'nın hareketli noktalarından olan bir semtte meslek lisesinde okuyarak tamamladım. Üniversite macerama ise 2012-2013 yılında Elazığ Fırat Üniversitesi Yazılım Mühendisliği bölümü ile başladım. Hazırlığı ve birinci sınıfın güz dönemini geride bırakırken üniversite hayatımı sonlandırıp tekrar Ankara'ya döndüm ve bir arayış içine girdim. Bu süre boyunca çeşitli işlerde çalıştım; dünya mutfağında kalfalık, ürün tanıtım maskotluğu ve halen devam etmekte olduğum garsonluk.

     Hello Everyone. I'm Yiğit. I opened my eyes to the world in the autumn of 1994 in Ankara. I completed primary education in the neighborhood then I finished vocational high school in Ankara. My university adventure started with Elazığ Fırat University Department of Software Engineering in 2012-2013. I studied preparation class and first class then I left the university and returned to Ankara. I worked in various jobs after I left college; apprenticeship at world kitchen in restaurant, product promotion mascot in shopping center and waitresses in the hotels&restaurants yet. 

                                         

                                                     Bir Zamanlar Meçhulde

      

     Çalışırken, hayatın acımasızlığını ve zorluğunu, özel sektörün işçinin iliğine kadar sömürüp işçinin hak ettiği değeri( sosyal, ekonomik, etnik ) vermediğini gördükçe hedeflerimi hayallerimi devlet kadrosuna atanmakla süsledim. Bu durum çoğu kişiye garip gelse de durum budur. Hani anlatılmaz yaşanır diye tabir vardır ya özel sektör işte öyle bir şey. Bütün bunlara rağmen insan bir şeylerden bir yerlerden kaçış demeyelim ama ona kayıyor, bir teselli bir umut arıyor. Yaparken keyif aldığım şeyler de var elbet; yürümek, gülmek( bazen katıla katıla ), bisiklete binmek, müzik dinlemek( özellikle Latin Müzikleri-Müslüm Gürses-Yıldız Tilbe ), Ankaragücü'nü yaşamak, Jim Carrey filmlerini izlemek; harbiden de mutlu ediyor çünkü çarkına çomak soktuğumun dünyasında onca çirkinlik, kötülük varken mutlu olmayı hayattan keyif almayı öğretiyor bunun için teşekkürler uslanmaz arlanmaz büyük aktör Jim Carrey

     Real life seems hard. I saw the private sector exploiting the worker. The private sector employee works like a slave therefore I want to be civil servant. Because, state all of us; your, mine, her, his, its, our, their. There are things I like to do; smile a lot, have a walk, listen to music( spacially; Latin Musics, Müslüm Gürses, Yıldız Tilbe ),  watching Jim Carrey movies, to live Ankaragücü. 

     Gel gelelim Steemit'e neden üye oldum? Çoğunuz araştırarak girdiniz ya da kader sizi bir anlık bu siteye yönlendirdi ama benim ki öyle olmadı. Steemit'te bir yazar arkadaşım böyle bir ortam olduğundan bahsetti hiç düşünmeden üye oldum ve ilk başta ne yapacağımı bilmiyordum. Sadece etrafı gözledim ve yapılabilecek çok şeyin olduğunu gördüm, konsept çok hoşuma gitti. Sanırım yeni bir gelecek doğacak! :) :) :) 

     Why did I join Steemit? Many of you have researched on steemit or the fate brought to the website for a moment of you. But mine did not. My author friend mentioned this platform and I was a member without thinking. I did not know what to do first. I looked around and saw a lod to do. I think a new future will come! :) :) :)
Sort:  

welcome!follow me , goood)

thank you. of course ;)

Hoşgeldin :)

Hoşbulduk :)

Welcome Yigit!! I left Ankara in an autumn day in 1991. I have no idea about the Ankara you grew up in :D
I think the new future is here!! And sounds like you studied right kind of subject, and had right kind of experiences to be able to not only enjoy it, but feel home.
I would call your friend mentioning the site, and you deciding to join without hesitation Faith!! :D
I don't have much experience with a Turkish keyboard, and these days I am pretty lazy to learn it. That is why I am writing in English, but I can both write and read in Turkish.
Tekrar Hosgeldin!!!

thanks for your thoughts Tanefendi :) your right and we can not succeed if you do not believe here, thanks again :)

Steemit e hoşgeldiniz ben de özellik sektörde iki sene çalıştım gerçekten zor anlatılmaz yaşanır dediğiniz gibi herşeyin hayırlısı demek ki bazen zorlukları görmemiz gerekiyor bazı şeylerin kıumetini bilmek için ben bunu gördüm. Steemit te başarılar diliyorum yazınız çok iyi olmuş. Ellerinize sağlık

teşekkür ederim tekrardan hoşbuldum. aynen öyle her şeyin hayırlısı önemli:)

Hoşgeldin dostum.

teşekkürler. hoşbuldum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56991.40
ETH 2350.63
USDT 1.00
SBD 2.40