Witam i o zdrowie pytam!

in #introduceyourself7 years ago (edited)

Serwus!
Mam na imię Gabrysia i postanowiłam, że się przedstawię.
Pochodzę z urokliwego Lublina ale od października 2017r. stacjonuję w mojej wymarzonej Warszawie, jako dumna studentka Uniwersytetu Warszawskiego.
Steemit.com polecił mi @educdlski, więc zajrzałam i oto jestem.

27294741_1574684532625987_198559367_n.jpg

Osobiście uważam się za osobę pozytywną, pełną energii i nieustannie szukającą nowych doświadczeń.
Co do moich pasji i zainteresowań: hmm… mój znak zodiaku to bliźnięta. Niby nic nadzwyczajnego, a jednak określa on mocno moją osobę. Krótko mówiąc, my bliźniaki mamy dwie dość skrajne osobowości i czasem ciężko zdecydować się, której słuchać w danym momencie naszego życia i jakie decyzje podejmować. Cały czas czegoś szukamy, zmieniamy i lubimy stawiać sobie wyzwania.
Na własnym przykładzie mogę powiedzieć, że warto to robić, bo możemy dzięki temu wiele osiągnąć i lepiej poznać siebie.

Nawiązując, interesuję się wieloma dziedzinami po trochu i wymienianie ich wszystkich pewnie zajęłoby chwilę, więc wspomnę tylko o kilku z nich.

Jako pierwszy- sport, z którym jestem za pan brat od dziecka, ale więcej o tym późniejszym poście 😉

Następnie ludzie 😊 Tak, ciekawi mnie ludzka psychika, ludzkie ciało, wszelkie zachowania i emocje, które nas określają i nami kierują. Studiuję Politykę Społeczną więc zdecydowanie mogę powiedzieć, że jestem blisko ludzi. Dlatego na pewno pojawią się tu posty z tej dziedziny.

Kolejny jest świat i natura która nas otacza. Moim największym marzeniem są podróże, poznawanie kultur, zwiedzanie owianych sławą miejsc jak i tych zapomnianych lub mniej znanych. Mimo, że może to brzmieć banalnie, to dla mnie jest to iście ważny temat.

Dalej- zwierzęta i niespełnione marzenie wielu dzieciaków, czyli zawód weterynarza. Z tej dziedziny też będziecie mogli ujrzeć wpisy.

Lecimy dalej- fotografia. Owoce mojej zabawy z nią na pewno zauważycie w postach.

I na koniec- sztuka. Będąc 2 lata na profilu humanistycznym, mogłam poznać historie wielu artystów, które chętnie Wam przedstawię.

To tyle. Mam nadzieję, że zainteresowałam Was swoją osobą choć trochę. Widzimy się niedługo, do zobaczenia! 😊

Wrzucam jeszcze zdjęcie z rynku Lublina, może ktoś z Was kiedyś odwiedził lub odwiedzi to cudne miasto?
27400157_1574576622636778_861905473_n.jpg

Sort:  

welcome to steemit @gabrysia

Hi @gabrysia! You have received 0.1 SBD tip + 0.1 SBD @tipU from @cardboard :)

@cardboard wrote lately about: Just Testing. Feel free to follow @cardboard if you like it :)

Check out new tipuvote! feature :)

Sam siebie nie upvotnie ;)

hola! I like your post! Thanks for it! I went to jail because of cryptos... lets make steemit together to a better place with our content! I would like to read a bit more about you and maybe do you have some more pictures? I also just wrote a introduce yourself. Maybe you upvote me and follow me swell as I do? https://busy.org/introduceyourself/@mykarma/1-jail-review-bitcoins-3-years-ago

hi! sure, why not ;)

No Hejka :) Witamy w społeczności steemit. Mam nadzieje że ci się tu spodoba :) Pozdrawiam :)

hej hej, dziękuję ślicznie i wzajemnie pozdrawiam :)

Hej Gabrysiu. Miło Cię tu zobaczyć.
Mam nadzieję że spodoba Ci się na steemicie i zostaniesz z nami na długo :*

Witam na Steemit!
Niezle się zapowiada Twój blog, więc juz się biore za obserwacje :)
Zapraszam równiez to siebie :)

Cześć Gabrysia, krążę wokół podobnych tematów. Czekam na Twoje wpisy, chętnie poczytam coś o sporcie ;) Lublin, piękny zamek tam macie!

nie tylko zamek :)

Cześć 😊 Powodzenia na Steemit!

Dziękuję i wzajemnie!

Dziękuję😊

Cześć!
Widzę, że masz różne zainteresowania, więc w Twoich postach na pewno znajdę coś co mnie zainteresuje.

Ja urodziłem się 21 maja i mam w zasadzie 2 znaki zodiaku: byk i bliźnięta :D To taka mała dygresja :)

Życzę powodzenia!

o proszę! ja 22 maja, wiec wyobrażam sobie, że mnie rozumiesz :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66394.28
ETH 3309.98
USDT 1.00
SBD 2.70