Hello 🍭

in #introduceyourself6 years ago (edited)

Nazywam się Aga. Obecnie jestem studentką pierwszego roku malarstwa na ASP w Krakowie.
Steemit przedstawili mi @kaysh oraz @hallmann

2381F784-0DAF-41EC-9210-0FB75A42CC85.jpeg

Bardzo zaciekawiła mnie ta platforma, bowiem od dłuższego czasu zbierałam się, aby zacząć bloga na temat sztuki i dziedzin z nią związanych.
Studiowanie malarstwa obecnie pochłania większość mojego czasu, lecz zajmuje się także fotografią od dobrych kilku lat. Uwielbiam fotografować ludzi, czy to portrety, czy tez scenerie.

AE0E3758-37EE-45C3-9814-6C321CD185D0.jpeg
(Zdjęcie zrobiłam Sony, używając do tego minimalnej obróbki w Photoshopie, w 2012)

4ABB8E8E-9EC3-4DE0-9106-78E9CDDA8968.jpeg
( a tutaj widnieje Pan @hallmann)

Niezmiennie interesuje mnie również historia sztuki, z która to zetknęłam się od dziecięcia, bowiem większość mojej rodziny to artyści lub żołnierze. O moje obeznanie z tym niesamowitym światem dbała szczególnie babcia, z którą to wyjeżdżałam w różne zakątki Polski, aby poznawać muzealne zbiory i nasze dziedzictwo, oswoić się z teatrem i filharmonią. Ta miłość rośnie we mnie aż do dzisiaj, gdzie teraz już bardziej świadomie mogę wybierać co jest dla mnie pięknym. Przed podjęciem studiów pracowałam również w dziale konserwacji w rzeszowskim muzeum. Zwiedziłam wiele światowych muzeów, poznając prace najlepszych artystów naszej cywilizacji. Głównie inspiruje mnie sztuka lat 20. I 30. - Art Deco. Które pokochałam za formę, kolor i niezwykłą dekoracyjność. Z polskich artystów - Stryjeńska, Witkacy, Lempicka i Sichulski.

785E31F0-023F-4F3C-AFD9-3FC91E0A021F.jpeg
(Jesienna Melancholia, K. Sichulski 1917r.)

DAE076B3-F9E0-4633-8DAA-7C764DD0B3C3.jpeg
(MNK, kamienica Szołayskich)

Wraz z narzeczonym prowadzę również „Królestwo Bez Kresu”, które jest jedyną w swoim rodzaju „Herberciarnią” - nieformalnym centrum kultury, w którym możesz napić się wyśmienitej herbaty, rozwiązać łamigłówki ukryte w wierszach Z. Herberta w naszym pokoju zagadek. Całe miejsce przepełnione jest duchem jego poezji. Niedawno również rozpoczęliśmy produkcję własnej czekolady. Gdyby ktoś kiedyś zbłądził w Rzeszowie, zapraszamy. Powiedz „przyjacielu” i wejdź.
W Królestwie również mieści się moja pracownia.
4E4B5038-CDE3-42BA-8B3D-9EFA7FD2C7E3.jpeg

W kolejnych postach chciałabym również podzielić się z Wami swoimi pracami, spojrzeniem na różne zagadnienia ze świata sztuki, podróżami i muzeami.

Serdecznie zapraszam do śledzenia.

Aga
👩🏼‍🎨🌚🎞🥀🧝🏻‍♀️

Sort:  

Cześć! :) Do zobaczenia w Krakowie!

Hej, pierwsze zdjęcie analog?

нєℓℓσ αи∂ ωєℓςσмє тσ ѕтєємιт ςσммυиιту

Cześć Aga!

A czekolada made by Królestwo bez Kresu to najlepsza czekolada pod słońcem.
Eko, bio i takie tam.

Hej ♥️
Dziękuje bardzo ♥️
Tylko EKO life!

Welcome here :))

Cześć, cudowny post! Obserwuję i czekam na więcej artykułów/prac/spojrzeń na różne zagadnienia świata sztuki/etc. Planuję iść na ASP, na intermedia co prawda, ale to ciągle ASP, prawda? Możesz coś opowiedzieć o tym, jak jest na Akademii w Krakowie?

Jasne, z miła chęcią :) niestety o wydziale intermediów w Krakowie wiem niewiele (na moich zajęciach jest jedynie model, który współpracuje z nimi, jeśli się pojawi, mogę go podpytać, proszę przypominaj mi się:)) budynek jest piękny, uczelnia interesująca. Ze swojego kierunku uwielbiam kilka zajęć i profesorów - Bajka i Bednarczyka, oraz dwie panie doktor - Makarską i Banek. Bardzo rozwinęłam się, choć to dwa miesiące, kilka tygodni mnie nie było, bo również podróżuje i dziele to z praca nad KBK. Ja ze swoje po strony powiem - warto spróbować samemu i na własnej skórze przekonać się :) bo naczytałam się internetowych opinii ma temat innych uczelni, oczywiście same zachwalające jednak niewiele miały wspólnego z prawda 😉

Uwielbiam Kraków, to chyba moje ulubione polskie miasto, i bardzo chciałabym studiować właśnie tam, ale słyszę same negatywne opinie o wydziale intermediów. Ja jestem z Trójmiasta i akurat gdańskie intermedia cieszą się w miarę dobrym zdaniem, więc pewnie tu zostanę. Gdybyś jednak miała chęci porozmawiać z tym modelem i potem mi powiedzieć, co on sądzi, byłabym bardzo wdzięczna :) (A malarstwo w Krakowie musi być wspaniałe, gdybym tylko odnajdywała się w malarstwie, w ogóle bym się nie zastanawiała gdzie studiować)

O, ja znam świetna artystkę malarkę po gdańskim ASP, Basia Hamilton. Z tego co orientuje się, intermedia są najmłodszym wydziałem, działają 10? lat, około. W Gdańsku w ogóle jest interesująca uczelnia :)
W tym roku Katowicom przyznano nagrodę na malarstwie, lecz znam kilka osób, które z Katowic przeniosły się do Krakowa 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64678.67
ETH 3086.68
USDT 1.00
SBD 3.87