Introduce My Self

in #introduceyourself7 years ago

Hai ... semuanya! Perkenalkan nama saya Fendy, saya dari Malaysia dan saya baru menyertai steemit pada januari 11th 2018 yang lalu.IMG_20180115_225916.jpg

Silakan bimbingan teman-teman steemian yang senior atau yang pertama kali bergabung dalam steemit, semoga melalui media sosial yang hebat ini dapat menambah wawasan yang lebih luas.

Saya seorang ahli perniagaan di salah satu cawangan di kawasan Bandar Tun Razak.
IMG_20180115_222417.jpg

Cawangan Baba. itulah nama gerai saya, yang menyediakan pelbagai menu makanan dan minuman.

Seperti nasi goreng biasa, nasi goreng china, pattaya nasi goreng, nasi goreng ayam, nasi goreng khas, nasi nasi goreng, beras nasi Amerika Syarikat, nasi goreng beras dan pelbagai menu lain.

IMG-20180115-WA0030.jpg

Sekiranya ada ahli steemian yang terletak di kawasan Kuala Lumpur, pilihlah menu citarasa kami semasa sahring dan perbincangan untuk pembangunan Malaysia.

Oleh itu pengenalan diri saya pada kesempatan ini. Jangan lupa untuk terus melawat blog saya untuk pelbagai hidangan yang akan saya kongsikan dalam bentuk fotografi 😊
Salam @ fendy78

Sort:  

It's so beautiful to have you here on steemit. I took time to come welcome you and I know you will love it here. Welcome to our family. @greatness96

Thank you bos,,yes l like

Nice to meet you, @fendy78! Welcome to Steemit!

Nice to meet you

hehehehe dah banyak kawan pak bos

Ya bos trima kasih ya

Mee to friends nice to meet you in steemit

Thank you mee to. Nice to meet you

A BIG warm welcome to Steemit! I am sure you are going to absolutely enjoy the Steemit platform.👍 Please let me know if I can be of future help with Steemit. I truly hope Steemit exceeds all your expectations!👍

Ok thank you. nice to mee you. In steemit

You are very welcome. I have just followed you on steemit, so we can earn Steem together. Have a weekend 👍

Ok.. keep moving bro..

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62639.70
ETH 2439.41
USDT 1.00
SBD 2.64