Sort:  

Hi Kamil, nice to meet you!

Cześć Kamil :)

Witaj na Steemit, miło Cię tu widzieć.

Widzę, że masz już kilka punktów, ale dobrze, że się przedstawiasz, bo Cię wcześniej nie złapałem i teraz mogę Cię dołączyć do followed.

Fajna ta Twoja wycieczka - mam nadzieję, że zobaczymy to tego więcej.
Gym to jest to - muszę też częściej chodzić, bo ciągle wolę basen a tu złoty środek najlepszy chyba.
Jeśli pozwolisz, to może zaproponuję (tyko się nie obrażaj, pewnie Ci i tak ktoś to napisze) - z tagiem #polish, napisz proszę pod spodem wersję po polsku dla nas.

Życzę najlepszego tu i w życiu ogólnie.

PS: Jeśli można, to dam resteem (udostępnie Twój post powitalny na swoim feed) - może zauważy go kilka więcej osób.

Pozdrawiam.

Peter.

Hej :)

Polskie introduceyourself już opublikowałem 2 dni temu, dlatego tym razem bez hasztaga polish. ;) Nie mam nic przeciwko resteemowaniu.

Na basen może bym i chodził, tylko pływać nie umiem. :facepalm:

Również życzę najlepszego! :)

Nie każdy umie pływać i spoko.

Baseny często mają do połowy niegłęboko, można pochodzić nogami po dnie ruszając rękami jak do styłów pływackich i się powoli uczyć (ja tak też robiłem).

PS: zrobiony resteem :)

Pozdrawiam.

Welcome to Steemit! Followed- Look forward to reading your posts.

@ergorg, welcome to Steemit. We are glad you joined our community.
I really enjoy the photo from your travels.

Keep working hard and keep Steeming!


FREE GIFT Click this link to access a FREE course that I made for Markdown. Markdown is used to format posts (bold, italics, center, etc).

welcome to steemit @ergorg, best regards..
hopefully you feel at home here. 😊

Cześć Kamil.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62763.51
ETH 2579.20
USDT 1.00
SBD 2.72