Mój pierwszy post na steemit :)

Witajcie :D

Dziś moje konto zostało zaakceptowane przez steemit więc wypadałoby się przywitać.

Nazywam się Karol, mam 16 lat i pochodzę z Pomorza. Mieszkam w małej wsi niedaleko Gdańska. Chodzę do 3 klasy gimnazjum. Poza szkołą dorabiam sobie w firmie wujka. Interesuje się informatyką, fotografią oraz czytaniem książek. W wolnym czasie gram w gry komputerowe.
27496486_734341240105615_906293531_n.jpg

Tworząc konto na steemit chciałbym się z Wami dzielić tym co mnie otacza.
Na profilu będę publikował posty związane z moimi zainteresowaniami oraz ciekawe zdjęcia, które uda mi się zrobić na co dzień.

Cieszę się, że mogłem dołączyć do społeczności, jaką jest steemit oraz mam nadzieję, że spodobają się wam treści, które będę publikował.

Sort:  

hello, welcome to Steemit!

Witaj w społeczności Steemit :)

Witamy na steemit ;)

Cześć Karol! Powodzenia przy tworzeniu unikalnych treści :D

Witamy :)

Hi Welcome to Steem. Congratulations! It's an awesome community. I followed you. Please follow back. Good Luck.82dac99-285x300.jpg

Witaj na Steemit, życzę powodzenia

Dzięki! :D

Witaj na Steemit! Powodzenia:)

Dzięki! :D

Hello welcomen

Congratulations @dimitriii! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55948.41
ETH 2523.83
USDT 1.00
SBD 2.31