Hello Steem it!

Herkese Merhaba,

Ben Defne, bu platforma katılmaya karar verdim çünkü yazı yazmayı ve bildiklerimi insanlarla paylaşıp tartışmayı seviyorum. Peki burada ne göreceksiniz ?

Zaman zaman bilgi, yaratıcı fikirler, daha önce düşünülmemiş durumlar için çözümler, bazen de makyajla ilgili içerikler paylaşmayı düşünüyorum. Endüstri Ürünleri Tasarımı 2. sınıf öğrencisiyim ve yaptığım şeyleri sizinle de paylaşıp aynı zamanda da önerilerinizi alarak geliştirmeyi hedefliyorum :)

Ayrıca daha fazla görmek istediğiniz veya üzerine yoğunlaşmamı istediğiniz konular olursa onlarla da ilgili elimden geldiğince daha fazla bilgi paylaşırım. Bunlara ek olarak yarı zamanlı Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Konservatuvar Bölümü mezunuyum, enstruman olarak gitar çalıyorum.

Fransız Lisesinden mezun olduğum için profesyonel olmasa da kendimi anlatacak kadar fransızca biliyorum :D
Kafamda bu konuda da içerik paylaşma düşünceleri var bakalım hayırlısı..

Gezmeyi ve görmeyi çok sevdiğim için son olarak sizinle Venedik' ten bir resmimi paylaşmak istedim :)

IMG_6358.JPG

Sort:  

Steemit'e hoşgeldin Defne.

Welcome to Steem @defnetural I have upvoted and sent you a tip

Thanks a lot! :)

Hoşgeldiniz.

Aramıza hoşgeldiniz.
@turbot !welcome

Hoşbuldum teşekkürler

Aramıza hoş geldin, @defnetural . Azerbaycan, Baküden selamlar.

Hoşgeldin defne, umarım steemit maceran eğlenceli geçer :)

Hoşbuldumm teşekkür ederim :)

Hi and welcome to steemit

Hi! Thanks a lot

Welcome to Steemit! Explore + enjoy :)

Hey there, welcome to steemit, have a good day :)

Hoşgeldin, Defne... Kaliteli paylaşımlarını bekliyoruz...Steemit yolculuğunda bol güneşli ve keyifli günler dilerim...

Teşekkür ederimm

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59961.00
ETH 3199.92
USDT 1.00
SBD 2.46