Siemka! Jestem Artur i służę pomocą!

18010763_1832313050127519_7007094740412943863_n.jpg

Witam wszystkich przemiło i przesympatycznie na tym jakże wspaniałym portalu jakim jest...
.
.
.
.
#Steemit !!!!!!

Zanim powiem kilka słów o sobie

Blog będzie poświęcony ogólnie pojętemu “zdrowemu trybowi życia” - nie lubię tego pojęcia ze względu na całą otoczkę wykreowaną przez skrajnych naturzystów czy mainstream. I proszę mnie nie zrozumieć źle. Nic do naturzystów nie mam. Każdy żyje jak mu się podoba, a nawet powinien to robić! W tym blogu również nie znajdziesz reguł według których masz żyć. Będę tu przedstawiał moje podejście. Normalne. Zdrowe. W którym jest miejsce na wyjście ze znajomymi na piwo. Sen krótszy niż wzorowe 8 godzin. Jedzenie glutenu. Przejeżdżanie na późnym pomarańczowym. Hazard i inne grzechy.

Nazywam się Artur i jestem trenerem personalnym z Gdańska ;) …
Pierwsze światło ujrzałem w Elblągu. Moja kochana mama jest Rosjanką, co może być przyczyną zakorzenionej we mnie potrzeby mocnych wrażeń. Od dziecka uprawiam sporty ekstremalne.


54889_163566200335554_3477872_o.jpg


59151_153422788016562_7214198_n.jpg


41106_153422731349901_7877992_n.jpg


59151_153422781349896_2998063_n.jpg

Zdjęcia powyżej były wykonane jeszcze gdy byłem nieletni. W chwili pisania tego postu mam 27 lat, czyli 6 lat po wydarzeniu, które zmieniło moje życie i prawie je zatrzymało…

Zapewne nikogo nie zaskoczę faktem, że do Gdańska przyjechałem na studia. Na początek Oceanotechnika i okrętownictwo - Politechnika Gdańska. Miałem zajawkę na sporty wodne, więc wybrałem. Okazało się jednak, że mój temperament nie godzi się na rysowanie statków, więc wiele się nie zastanawiając, postanowiłem spełnić swoje marzenie i dostać się do Gromu.

Grom - Wojskowa jednostka specjalna do działań antyterrorystycznych.

W skrócie - HARDCORE. Selekcja do tej jednostki to temat na cały osobny post, więc delikatnie mówiąc jest bardzo ciężko. Podszedłem do tematu strategicznie i poszedłem najpierw na podstawowe szkolenie zrobić z siebie Szeregowego. Szkolenie zakończyłem z najwyższym wynikiem z całej jednostki.


63643_177862208905953_6441152_n.jpg


Zapowiadało się dobrze, mogłem już startować do Gromu, lecz...


Ambicja - idź na studia oficerskie!


Starając się o miejsce na Akademii Marynarki Wojennej trzeba przejść badania lekarskie, których nie przeszedłem! :o Wykryli mi podwyższoną ilość bilirubiny we krwi, której poziom zależy od wątroby (to pewnie ta Politechnika). Lekarze mówili, że za rok tego już nie będzie, więc mam czekać...


Nie wiedziałem jak to się robi, więc poszedłem na ten rok na Akademię Wychowania Fizycznego i Sportu. Oczywiście AWFiS to dla mnie za mało, więc postanowiłem wygrać Mistrzostwa Polski w Futbolu Amerykańskim i zostać najlepszym zawodnikiem defensywy!


411829_498837566808414_1443801907_o.jpg


553699_498942456797925_996091425_n.jpg


548051_498761573482680_467162111_n.jpg


NIESAMOWITE…

Ciężko opisać słowami to wydarzenie.



I już zaczynałem się martwić, że jak będę w Gromie, to nie będę miał czasu na treningi, gdy nagle problem się rozwiązał miesiąc później, na nieco mniejszym turnieju futbolu amerykańskiego.


-Ałaaaaaa!!! Boli! Błagam uśpijcie mnie!
.
.
.
-Ma Pan uszkodzoną nerkę…
.
.
.
-Dobra! Zróbcie coś żeby mnie nie bolało!
.
.
.
-Uszkodzenie jest na tyle poważne, że prawdopodobnie trzeba będzie ją usunąć.
-Usuwajcie! Byle już nie bolało!

Ciśnienie spadło do 60/20. Rozległy krwotok wewnętrzny - wymienili mi w ciągu kilku godzin całą krew. Nie zobaczyłem światła, ale ponoć byłem blisko wejścia do tego legendarnego tunelu...
.
.
.
Operacja.
.
.
.
Pobudka... I nowy JA, tylko bez nerki i z kategorią D według komisji wojskowej.


Grom odleciał.
Futbol odleciał.




Zostałem ja, moja druga nerka, AWF oraz temperament 😄
Można by tu pomyśleć, że mój świat legł w gruzach, ale ja machnąłem ręką i poszedłem. Aktualnie mam na karku 5 lat doświadczenia jako trener personalny, z czego 2 lata na siłowni u Darka TIGERA Michalczewskiego, a od roku działam na własną rękę prowadząc działalność gospodarczą, a potrzebę mocnych wrażeń zaspokajam wspinaczką. Kolejny krok mojej kariery to ten blog. Zamierzam odpowiadać na każde z waszych pytań, porady dietetyczne i treningowe, nagrywać filmy, instrukcje i inne związane z moim zawodem i nie tylko.

Zachęcam do zadawania pytań w komentarzach i śledzenia mojego profilu.

FB. https://www.facebook.com/Koszelow.Artur/
Inst. https://www.instagram.com/koszelow.artur/

Sort:  

Witaj na pokładzie:) A coś o nurkowaniu bo zobaczyłem fajne zdjęcie...

Witam :)
Czy coś konkretnego chciałbyś wiedzieć?

Witaj na Steemit!
Bardzo ciekawy post :)

Witam i dziękuję uprzejmie :)

welcome to steemit. great photos

Witaj na Steemit :) Życzę powodzenia i pozdrawiam z Grecji :)

Pozdrawiam serdecznie! :)

Witaj na Steemit, ciekawy życiorys.

Witam i dziękuję uprzejmie :)

Ożeż Ty... trochę jakbym czytał o sobie ;) Też miał być GROM ;) ale pomyślałem, że może lepiej zostać najpierw oficerem, więc do Zmechu chciałem, a że właśnie w tym roku zamknęli nabór, to pomyślałem, że przeczekam rok na AWF'ie, no ale jakoś mnie pchnęło w prawo i wylądowałem na prawie :P bo mi ppłk Przepiórka powiedział, że po prawie też mnie wezmą ;) Ostatecznie los miał dla mnie trochę inne plany ;)

No proszę. Nie jestem sam!
I ostatecznie nie wróciłeś do wojska?

Nie. I już jestem za stary na wojsko ;)

Aaa, zapomniałem dodać, że miałem poważną kontuzję barku w czasie treningu rugby, która mnie wykluczyła min. ze spadochroniarstwa, chociaż nerkę, wątrobę i pozostałe wnętrzności jeszcze mam na miejscu ;)

Hej! Zapowiada się interesująco 😊

Zachęcam do śledzenia :)

Czekam na post jak wygląda rekrutacja do GROM-u ; )

Cześć! Powodzenia na Steemit :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62068.40
ETH 2417.32
USDT 1.00
SBD 2.56