You are viewing a single comment's thread from:

RE: An introduction of me

Hi takes
Welkom bij Steemit!
Ik zag je #introduceyourself en na het lezen is het leuk om je te ontmoeten.
Bloggen dat is waar het allemaal over gaat op dit platform en deze blockchain. Blog over alles wat je leuk vind en dan komt het goed.
Maar wees voorzichtig met al uw wachtwoorden !! Geef dat nooit op !!
Ga voor veiligheidstips naar https://steemit.com/steem/@verhp11/safety-first-first-aid-kit-for-steemians-who-are-just-beginning-this-great-journey van Our fellow steemy @ verhp11 . De Steemify-app die ik gebruik, is geweldig, deze is beschikbaar in de Appstore en is gratis, ga het eens kijken. Ik wens je veel succes met steemen en ik ga je blogs lezen🍀
Groeten uit Brittandjosie uit Rotterdam

Sort:  

Nice to meet you. Dankjewel voor je infomatie. Ik zag dat je ook al op mijn insta terecht was :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64752.70
ETH 3455.13
USDT 1.00
SBD 2.50