Hello Steemit! It's a pleasure to be here!

26176163_10210894620390365_999679371_n.jpg

Hello everyone!! I’ve joined steemit on October but I really started to use it around 2 weeks ago. I think this is good moment to introduce yourself :)

My name is Izabela I am from Poland I am … years old. Well I am still young and feel even younger than I am :) I am hungry of travelling, seeing new places and meeting interesting people. Currently living in Hong Kong.
How I get to Hong Kong? Well long story :) Let me tell you for now it starts with LOVE to asian man and here I am on second side of the globe around 8 500 km from my home :)
Maybe one day I will write about my little love story here on steemit :)

Except travelling I love food and cooking is my hobby so you might see some post about it on my blog :) On the other side I am addicted to coffee some much so I call my dog - Coffee the Schnauzer ;P She is rescue dog and we adopted her only 3 month ago.

What is my job? I was running online store with decorations for home in past but I am running my own business now - store with wedding accessories for brides so I will be writing some posts business related as well :D

ohh .. I forgot I love taking pictures :)

26177025_10210894678071807_1392212797_n.jpg

I hope it was not too long and you enjoyed reading it :)

26134908_10210894677831801_1552488558_n.jpg

Cześć wszystkim!! Dołączyłam do Steemit w październiku, ale tak naprawdę zaczęłam tutaj bywać dopiero 2 tygodnie temu. Myślę, że to dobry moment aby się przedstawić :)

Mam na imię Izabela, jestem z Krakowa. Mam ... lat. Cóż, jestem jeszcze młoda i czuję się jeszcze młodziej :) Uwielbiam podróżować, zwiedzać nowe miejsca i poznawać ciekawych ludzi. Obecnie mieszkam w Hongkongu.

Jak dotarłam do Hong Kongu? Długa historia :) Na początek powiem tylko tyle, że zaczęło się od MIŁOŚCI do azjaty i oto jestem na drugiej stronie globu około 8 500 km od mojego domu :)
Może kiedyś napiszę o mojej małej historii miłosnej tutaj na steemit :)

Poza podróżowaniem uwielbiam jedzenie, a gotowanie to moje hobby, więc będzie też o gotowaniu na moim blogu :) Jestem również uzależniona od kawy, więc nazywałam mojego psa - Coffee ;P
Coffee jest 5.5 letnią suczką, adoptowaliśmy ją 3 miesiące temu.

Jaka jest moja praca? W przeszłości prowadziłam sklep internetowy z dekoracjami do domu oraz pracowalam w korporacji w dziale finansów, natomiast teraz prowadzę własny biznes - sklep z akcesoriami ślubnymi dla Panien Modych, więc będę dodawać czasem posty związane z biznesem: D

Ohh.. zapomniałam wspomnieć, że uwielbiam robić zdjęcia!!! :)

26178126_10210894677791800_527113140_o.jpg

Mam nadzieję, że nie rozpisałam się zbyt długo :)

Sort:  

Hey, welcome to Steemit Izabela! what a cute dog you have!

Hello :) thanks

great intro, welcome to steemit!

thanks! I am glad to hear you like it :)

Welcome back to Steem @bella89n. The community has a lot to offer.

Hey there, welcome to Steemit!

Witaj Izabela, powodzenia w tym co robisz! Ja od dziś jestem z steemit i mam nadzieje że zastąpi mi to na stałe facebook, bo ma o wiele lepsze zastosowanie.

Cześć, dokładnie :) ja już widzę różnicę, że przesiaduje mniej na fb niż dawniej :D

Hii @bella89n! Welcome to Steemit :) Best!

Hi, thanks!

Welcome to steemit bella.

By the way. Has anyone told you that you have beautiful eyes??

Hi, thanks :)
Yes, I heard that few times :)

You're always welcome.

Great to have you here

Witam na Steemit, życzę powodzenia :)

Welcome to Steemit my friend! I'm excited to see what more you can share with me, you seem very interesting - just followed you!!

Thanks for nice welcome :) I am following you too!

Hong Kong to chyba najbardziej interesujące miasto w Chinach, ciekawe czy można tam się jeszcze po angielsku dogadać z większością ludzi, bo trochę czasu od dekolonizacji jednak minęło?

jak najbardziej można się tutaj po angielsku dogadać, w urzędach mówią po ang, w sklepach itp, zawdzięczamy to bardzo dużej ilości obcokrajowców i oczywiście to, że Hong Kong to dawna kolonia angielska i jednak ten wpływ pozostał. Są też gazety i newsy po angielsku, komunikaty w metrze i oznaczenia ulic czy map. Jedyne miejsce gdzie miałam problem to uliczne stragany z warzywami, owocami, mięsem itp bo są to jednak ludzie starsi czasem bez dobrej edukacji więc i angielskiego brak ale mimo wszystko są bardzo pomocni i można się nawet na migi z nimi dogadać :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60115.56
ETH 3203.28
USDT 1.00
SBD 2.46