Oto ja i mój pierwszy post - (anime)

in #introduceyourself6 years ago (edited)

Witam na moim pierwszym poście * 0 *. Chciałbym wam przedstawić moją przygodę z japońskimi serialami animowanymi (tzw. chińskie bajki, anime).

Anime oglądałem już od małego, uwielbiałem takie produkcje jak Dragon Ball, Naruto, Pokemony, Pszczółka maja (tak, to jest anime. Też nie mogłem dowierzyć XD) i Inazuna Eleven. Większość tych anime leciało na popularnym nadal Cartoon Network (Ach, stare CN <3 najlepsze).

To nic nadzwyczajnego, te produkcje cieszyły się sporą popularnością w tamtych czasach.

Świadomie oglądałem anime (po samym poznaniu definicji ,,anime'') kiedy chodziłem do podstawówki. Wtedy chłopak mojej siostry pokazał mi Hellsing, attack of titans, ogólnie brutalne anime ;-; . Spodobało mi się i tak anime stało się moim zainteresowaniem ^^.

Na tym blogu chciałbym recenzować anime które już oglądałem, również chcę pokazać wam najlepsze perełki które spodobają się nawet normalnym osobom które nie oglądają anime ^^ (spokojnie, nie pominę takich największych crapów jak SAO ( ͡° ͜ʖ ͡°) bez urazy fani kirito i Asuny ;-; ). Także ja jestem Maksymilian i zapraszam do kolejnych postów ( ͡° ͜ʖ ͡°). (nie bójcie się mnie shejcić pod tym postem, przyjmę wszystko na klate :^)

Sort:  

Witamy w społeczności Steemita ^^
Przyznaje jestem tu od niedawna i też jestem fanką anime ;) ale tytułów które miałam obejrzane - ilość sięga ok 70, także też coś planuje na ten temat zapostować ;)

Witam bardzo serdecznie ^^
Jak więcej jest tu fanów anime to jak najbardziej. Życzę ci powodzenia!
(też mam dużo anime do nadrobienia, ale przystałem na one piece... jeszcze o tym zapostuje xD)

Ja niedawno skończyłam Made in Abyss (i czekam na filmy, bo mają wypuścić jako kontynuacje) , Atak Tytanów(czekam na nowy sezon aż cały wyjdzie), Dragon Ball Super(ale tą nową serie nie wiem czy obejrzę), i po raz 5 oglądam Full Metal Brotherhood.
Mam również zaczęte Higurashi no naku koro ni, ale gdzieś na środku serii jestem i przyznaje dość dziwne anime jest i gubię się w tym, także pewnie kiedyś dokończę.
One Piece to obejrzałam 2 sezony i kolokwialnie ujmując zbrzydł mi, rozumiem pośmieszkować, ale dla mnie to anime jakoś na siłe robią i wolałam nie dokańczać. Naruto to oglądałam przyznaje ze strasznie dużymi przeskokami, bo od cholery filerów jest, także oglądałam początek do śmierci Erosennina, i widziałam koniec serii Shippuuden.

Cześć! Myślę, że dogadasz się z użytkownikiem @saladyn276 - to wielki fan anime, który opisał już ponad 20 tytułów na Steem.

Sam też od czasu do czasu jakiś serial anime oglądam, więc ciekaw jestem Twoich tekstów.

Powodzenia zatem życzę!

Hello you are welcome to steem community..

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63033.54
ETH 2434.49
USDT 1.00
SBD 2.54