You are viewing a single comment's thread from:

RE: Witam Was serdecznie. Jestem Marcin, mój nick to @hajs4life. ALL that hajs4lif is mine :) Thank you for watching and followin

in #introduceyourself7 years ago (edited)

Witaj :)

Na steemit to też nie jest tak całkiem "free money".

Wytłumaczę Ci na swoim przykładzie. Jak popatrzysz na mój wallet to zobaczysz, że ja też zarobiłem ok. 30, z tym, że nie złotych, ale dolarów. Poza tym nie w 6, tylko w 2 miesiące tutaj.

Teoretycznie więc zarabia się tu o wiele szybciej, niż Ty zarabiałeś, gdziekolwiek zarabiałeś.

Popatrz jednak także na liczbę postów, jaką w tym czasie napisałem. Społeczność Steemit nagradza, ale pod warunkiem, że będziesz pisał systematycznie, a także na tyle dobrze i ciekawie, że sam chciałbyś za takie teksty zapłacić, a przynajmniej z zaciekawieniem przeczytać....

Sort:  

Witam. Ja nie liczę na "free money" :) Dzięki za informacje :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62893.52
ETH 3354.14
USDT 1.00
SBD 2.47