Hello all / Witam wszystkich

Hello all / Witam wszystkich serdecznie drugi raz a z tego względu że na pierwsze konto nie mogę się w ogóle dostać z ciekawej przyczyny którą będę chciał wam opowiedzieć w skrócie, ale może najpierw się przedstawię . Wiec mam na imię Artur , mam 26 lat , z wykształcenia jestem elektronikiem , mieszkam w Polsce . Ogólnie zajmuje się marketingiem sieciowym i inwestycjami w sieci głównie kryptowaluty , wiadomo nikomu jakoś mega się nie przelewa więc też od czasu do czasu wyjeżdżam za granice w celach zarobkowych aby wspomóc inwestycje . Moimi głównymi zainteresowaniami jest sport , nowe technologie , coaching (rozwój osobisty) , motoryzacja , podróże, dietetyka , gry, uwielbiam czytać książki jak i zarówno oglądać dokumenty naukowe . Na portalu będę publikował różne tematyczne posty związane z moimi zainteresowaniami oraz ciekawostki ze świata jak i kosmosu . Na portal steemit natrafiłem przypadkiem czytając posty na pewnej grupie co za skutkowało dołączeniem do według mnie mega rozwijającego się i przyszłościowego portalu . Ogólnie moim założeniem jest aby walczyć o marzenia , realizować je , nigdy się nie poddawać i dodatkowo ciągle się rozwijać .To tak mniej więcej w skrócie o mnie : )

Teraz bym chciał omówić problem który mi się przydarzył w tym portalu . Więc pierwszy raz zarejestrowałem się wczoraj . Sama rejestracja przeszła pomyślnie ,wiadomo musiałem trochę poczekać za linkiem aktywacyjnym . Było wszystko w porządku aż do czasu kiedy to wylogowałem się i chciałem się ponownie zalogować . Podczas wpisywania ręcznie klucza czy też skopiowania go system wyświetlał mi błąd ze podany klucz jest błędny . Jestem w 100 % pewny ze klucz który podawałem jest prawdziwy i zgodny z tym jaki otrzymałem podczas rejestracji . Całą sytuacje przedstawiłem pewnej osobie której jestem bardzo wdzięczny za pomoc która zna się na programowaniu i tych sprawach i wynikło ,że po prostu klucze o dziwo nie pasują . Możliwą wersją zdarzenia prawdopodobnie był fakt iż strona za każdym razem generuje inne hasło przy odświeżaniu i wtedy kiedy to kliknąłem zarejestruj przeładowało mi klucz pod spodem a w formularzu został ten sam . System sprawdził czy formularze się zgadzają ale mógł użyć nowo wygenerowanego klucza i błędnie zatwierdził . Ogólnie dostęp do konta nie mogę odzyskać ,mówi się trudno błędy się zdarzają , więc postanowiłem utworzyć drugie konto. Czy ktoś miał taki podobny przypadek lub ktoś wie co jeszcze mogło być tego przyczyną ?

22137209_498657627158238_441726509224598190_o.jpg

Sort:  

All I know in Polish is ''Kocham Cie Anioly'' so I'll just welcome you in english! Welcome to Steemit, have a great experience. @darius1993

Hello, @Arturo9101, Let me welcome you to Steemit. Hope you gonna have fun with our community. Feel free to follow me @rightuppercorner Have a great time @rightuppercorner

Nie wiem co było problemem, ale mam nadzieję, że nie powtórzy się - Witamy na pokładzie!

Nice to meet you, @arturo9101! Welcome to Steemit!

Good day man, welcome. nice pose you got there more like a movie star, followed you so i can see more of your Poland photography.

Cześć Artur!

This is great news. Well done!

Może przekopiowałeś public a nie private key? Innego wyjścia tutaj nie widzę.

private key było na 100 %

Spróbuj tego: https://steemit.com/recover_account_step_1
no i pytanie jeszcze który skopiowałeś. Posting, Active, Owner czy Passowrd?

Próbowałem odrzuca mnie , password

Ale np, jak ja próbuje odzyskać, to pisze mi, że moje konto nie zmieniło właściciela i nie mogę tego zrobić. masz takie samo info tam?

tak takie samo info mam

to już niestety nie wiem jak dalej ten temat ugryźć. Jeśli zależy Ci na tym koncie możesz spróbować złapać @noisy na https://steemit.chat/channel/polish
Z tego co wiem ma on ogromną wiedzę na temat działania steem jak i steemit.com

Hey , how are you ?
welcome to steemit. @arturo9101
following you now. :D
follow me back pls.

Witam jeszcze raz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58478.70
ETH 3158.37
USDT 1.00
SBD 2.43