You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hello Steemit people! Dietitian, traveller, Survivor contestant- let me introduce myself!

Cześć, miło mi! Jestem z Jeleniej Góry w woj. dolnośląskim, małe, ale urokliwe miasto blisko gór i granicy czeskiej.

Do czatu z pewnością dołączę!

Dziękuję bardzo za uwagę co do tagu, niby przeczytałam kilka postów w stylu "jak pisać posty", ale zupełnie mi to umknęło.

Korzystając z okazji, jak już jesteśmy w temacie tagów, to przed dodaniem następnego posta, który już napisałam, powstrzymuje mnie właśnie niepewność, jak go właściwie otagować. Jest to "9 myśli na 9 dni, które spędziłam na bezludnej wyspie Fiji grając w Survivor." Post jest napisany w języku angielskim, zastanawia mnie, jaką kategorię wybrać jako główną... Myślałam o - blog/ travel/tv... coś innego? nie wiem, co będzie najbardziej trafne. Może jesteś w stanie rozwiać moje dylematy?
Z góry dziękuję i za odpowiedź i za odzew, jestem zaskoczona bardzo taką ilością komentarzy i miłym przyjęciem! :)

Sort:  

Cześć, miło mi! Jestem z Jeleniej Góry w woj. dolnośląskim, małe, ale urokliwe miasto blisko gór i granicy czeskiej.

Daj spokój, jestem z Wrocławia, nie musisz mi tłumaczyć gdzie jest Jelenia :D Ostatnio byłem w Szklarskiej zresztą, trochę podreptać.

Post jest napisany w języku angielskim, zastanawia mnie, jaką kategorię wybrać jako główną...

Na pewno nie blog. Na Twoim miejscu dałbym #travel, #photography jeśli będą zdjęcia, #life też się nieźle sprawdza, może #nature. Możesz popatrzeć po moich postach o podróżach jak ja je taguję. Poszukaj też jakie tagi odnoszą się do survivalu, może jakichś poradników jeśli opisujesz tam jak sobie radzić - ciężko mi z głowy coś więcej podpowiedzieć. W razie problemów i pytań pisz śmiało :)

Haha, wiele osób nie wie, gdzie jest Jelenia Góra, ale cieszę się, że znasz moje rodzinne strony! Dziękuję bardzo za odpowiedź, dużo mi to ułatwiło!

Nie ma sprawy, polecam się ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58786.64
ETH 2309.42
USDT 1.00
SBD 2.49