Sort:  

Bo nikt nie chce filmów na Steem? To, że Dtube i Dlive są i mają kasę na takie "30 SBD" niewiele zmienia.

wlasnie zauwazylem ze na steem licza sie tylko:
-fotki
-przepisy kulinarne
-poradniki o steem dtube i dlive
-newsy o kryptowalutach
-artykuly dla programistów

Reszta precz :)

Reklamuja ten portal jako CUD i przyszłość.. a prawda jest zupełnie inna

Czy ja wiem - nie piszę o niczym z twojej listy, a przychód eurogąbek mam całkiem niezły :P.

No niezupełnie bo widzialem ze jednak poruszasz temty o ktorych wyzej napisałem

Podlinkuj tutaj po prostu post, gdzie faktycznie coś wartościowego nie zostało docenione, a na pewno kuratorzy bardzo będą Ci wdzięczni (za wynagradzanie szczególnie dobrych treści, nieodkrytych, otrzymujemy wysoką nagrodę kuratorską, więc raczej staramy się przegrzebywać tag i szukać ;)

Polecam Tygodnik Kuratorski:
https://steemit.com/@kurator-polski

Tam znajdziesz posty raczej wynagrodzone odpowiednio, a raczej rzadko traktujące o tematach, które wypisałeś.

Swoją drogą, to kto taki reklamował Ci Steemit jako taki CUD i przyszłość? ;P

Przydatne info, dziękuję.

Wystarczy wpisać na YT ‚steemit’ i posluchac co ludzie mowia na ten temat... ;)

O programowaniu mam dosłownie jeden tekst, kryptowalut, fotek, przepisów, poradników dtube/dlive czy newsów u mnie nie uświadczysz :P.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58111.37
ETH 2571.51
USDT 1.00
SBD 2.47