Hello Steemit…Salam Perkenalan dari Saya…!!!!

Hai Steemit..

Salam berkenalan dari saya dan ini adalah posting saya yang pertama sekali seumur hidup ini di laman-laman berblogging (tidak pernah berblogging)

Nama saya Zainuddin dan kebanyakan rakan-rakan saya memanggil saya Zai. Sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak lelaki berusia 2 tahun dan kini duduk menetap serta bekerja di Alam Damai, Cheras.

Saya diperkenalkan kepada Steemit oleh rakan sekolej saya @rosmadirazali semasa kami bersama-sama membuang masa di sebuah kedai makan di Gombak. Pada mulanya saya agak kurang berminat dengan blogging ni, tapi apabila @rosmadirazali mengatakan yang kita dibayar untuk setiap post, tiba-tiba timbul rasa minat nak berblogging..hahahaha

Ini lah saya yang kini…20171118_091726.jpg

Ok steemit..rasanya sampai sini je dulu kot untuk pengenalan pertama kali saya ni..nak taip panjang-panjang sangat pon belom ada follower nak baca..hehehe

Di akhir kata, sila lah terima saya seadanya dan harap dapat diberi tunjuk ajar jika ada tersilap dan salah..terima kasih.

Sort:  

Selamat datang ke Steemit tuan @akulahzai. Teruskan berblogging.

Thanks bro...sila beri tunjuk ajar...

Congratulations @akulahzai! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard Ranking update - A better rich list comparator
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Hi @akulahzai ! Great post, i like it, i just upvoted it ! PS: you may like to follow me ... @legsnheels

Diupvote yah.. ;]

Welcome to steemit bro @akulahzai
Sama la kita terjebak dlm blogging ni. Best bro 😁👍👍

Thanks bro...tu la..terjebak gak...harap dpt diberi tunjuk ajar...

Congratulations @akulahzai! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 62435.23
ETH 3369.42
USDT 1.00
SBD 2.45