Introduce Myself

in #introduceyourself7 years ago (edited)

အားလံုးပဲ မဂၤလာပါခင္​ဗ်
က်​ေနာ္​က​ေတာ့ Steemit အဖြဲ ့ဝင္​သစ္​
တစ္​ဦးျဖစ္​ပါတယ္​။ခုလို steemit အဖြဲ ့ဝင္​အျဖစ္​လက္​ခံ​ေပးတဲ့အတြက္​ Steemit Community ကို​အထူးပဲေက်းဇူးတင္​႐ွိပါတယ္​ခင္​ဗ်ာ။
အရမ္​းလည္​းဝမ္​းသာ​ေက်နပ္​မိပါတယ္​ ။

Hi ! Everyone (Mingalarpar) i am a
new member in steemit community. I amso glad to accept entry in steemit
community.
received_140151303262817.jpeg
ပထမဦးစြာ က်​ေနာ္​့ကို က်​ေနာ္​ မိတ္​ဆက္​​ေပးပါရ​ေစ .. က်​ေနာ္​့နာမည္​ က​ေတာ့ July Soe ပါ ။ အသက္​က​ေတာ့ (35) န်စ္​႐ွိပါၿပီ steemit name အျဖစ္​
@ahkhayar လို ့ေပးထားပါတယ္​။
Firstly ! I am introduce by myself.
My name is July Soe. I am 35, live
in myanmar . My steemit name
@ahkhayar . This is my photo
FB_IMG_1502813749232.jpg

မိသားစု ​ေလး​ေယာက္​႐ွိပါတယ္​။
​ေမြးခ်င္​းႏွစ္​​ေယာက္​မွာ က်​ေနာ္​က အႀကီး
ဆံုးျဖစ္​ၿပီးအငယ္​က​ေတာ့မိန္​းက​ေလးပါ။
(​ေယာက္​ဖ​ေတာ့လာမ​ေခၚနဲ ့​ေနာ္​ သူ႔မွာပိုင္​႐ွင္​႐ွိတယ္​ 😃)
က်​န္​တာက ​ေဖ​ေဖနဲ႔​ေမ​ေမ​ေပါ့ ။
​ေမ​ေမက​ေတာ့ လြန္​ခဲ့ တဲ့ 2012 မွာ ကင္​ဆာနဲ႔ ဆံုးပါးသြားခဲ့ပါတယ္​ ။​
က်​ေနာ္​​ေမ​ေမ့ အတြက္​ယ​ေန႔တိုင္​ဝမ္​းနည္​း​ေနရဆဲပါ။ ပညာ​ေရးနဲ႔
ပတ္​သက္​လို ့ ​ေျပာရမွာ သိပ္​စိတ္​
ဝင္​စားစရာမ​ေကာင္​းလို ့မ​ေျပာ​ေတာ့ပါဘူး။

I have a four family . Father , Mother , Sister and me. My mother is passway in 2012 with a cancer .I love my mother. Until i am feeling for her gone. I am not a graduate.i have hight school standard only.I am so weak education. So i don't
want to talk about this.

images.jpg

​ဇာတိက​ေတာ့ ​ပုသိမ္​ၿမိဳ ့နယ္​
​ေငြ​ေဆာင္​ကမ္​း​ေျခ ​ေငြ​ေဆာင္​ရြာ
ကက်​ေနာ္​ႀကီးျပင္​း​ေနထိုင္​ရာ ဇာတိျဖစ္​ပါတယ္​။
ျမန္​မာျပည္​ရဲ ့လွပတဲ့ကမ္​း​ေျခတခုထဲမွာ အပါအဝင္​ျဖစ္​တဲ့ ​ေငြ​ေဆာင္​ကမ္​း​ေျခကို​ေတာ္​​ေတာ္မ်ားမ်ားသိၾကလိမ္​့မယ္​လို ့ထင္​ပါတယ္​။
(အစစအရာရာ ​ေစ်းႏႈန္​းကလည္​းႀကီး​ေတာ့ တခါ​ေရာက္​ဖူးရင္​ ကမ္​း​ေျခအလွထက္​ ​​ေစ်းႏႈန္​းကိုပိုအမွတ္​ရ​ေစမဲ ့​ေနရာမ်ိဳးပါ 😃)
ngwesaung-03.jpg
​အဲ့လို​ေျပာလိုက္​လို ့စိတ္​ဓာတ္​က်မသြား
ၾကပါနဲ ့ လာလည္​မယ္​ဆိုရင္​​ေတာ့ အျမဲတမ္​းႀကိဳဆိုလ်ွက္​ပါ။
My native town is Ngwe Saung Village in Pathein Township. Do
you know ? That call now Ngwe Saung Beach .
20170825_151626.jpg
I am passing frommy childhood in there.I think everybody know Ngwe Saung Beach because of the beautiful beach is including famous beach in Myanmar Country . I am invite to all . Come visit to my homevillage 😃
Welcome to all 😊
20170904_122853.jpg
Steemit ကို က်​ေနာ္​စတင္​သိ႐ွိခဲ့
ရတာက​ေတာ့ အြန္​လိုင္​းမန္​းနီး ႐ွာ​ေဖြရင္​း facebook fri တစ္​​ေယာက္​
ဆီကတဆင္​့စတင္​သိ႐ွိခဲ့ရတာပါ။
received_140151479929466.png
အဲ့ဒီအခ်ိန္​မွာ က်​ေနာ္​အရမ္​းပဲစိတ္​ဝင္​စားသြားခဲ့ပါတယ္​။​ေနာက္​​ေတာ့ steemitTeam ကိုဝင္​မယ္​ ဆံုးျဖတ္​ၿပီးအဲ့ဒီသူငယ္​ခ်င္​းကိုပဲ အစစအရာရာအကူညီ​ေတာင္​းခဲ့ပါတယ္​။
သူကလည္​း Steemit နဲ ့ပတ္​သက္​တာ အစစအရာရာကို ၫႊန္​ျပ​ေပး ပံပိုး ေပးခဲ့ၿပီး steemit ဆိုတာဘယ္​လိုမ်ိဳးလည္​း အ​ေသးစိတ္​​ေလ့လာႏိုင္​​ေအာင္​ ဆရာဟင္​နရီ​ေအာင္​@kachinhenry​ေရးသားထားတဲ ့အပိုင္​း (1 to 10)ကို သူပဲ ႐ွာ​ေဖြ​​ေပးပို ့ခဲ့ပါတယ္​ ။
တျခား ပတ္​သက္​ရာသိထားသင္​့သည္​မ်ားကိုလည္​း စိတ္​႐ွည္​႐ွည္​ ​နဲ ့​႐ွင္​းျပ​ေပးခဲ့ပါတယ္​။
​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​ ညီ​ေလး
(@julybrave) ေပးပို ့သူ​ေရာ ​ေရးသားသူ
ဆရာ ဟင္​နရီ​ေအာင္​ကိုပါ​ေက်းဇူး​အထူးတင္​႐ွိပါတယ္​ ။ ခုလို သိ႐ွိခြင္​့ရ ၊ဝင္​​ေရာက္​ခြင္​့ရတာသူတို ့​ေက်းဇူး​ေတြပါ။
Before , I know steemit about from
my facebook friend . That time
so interest Steemit community . I think
this is actually work. At the time,
he explain to Steemit team about.
Gave to me Steemit pdf(1to10) writting by @kachinhenery . He everything help for me. I want tojust introduce that friend.His name is @julybrave .
Same with my name 😃 Thank alot
@julybrave . Also writer @kachinhery.
....
I special thank to @kachinhenry,
@julybrave
And steemit community brother and sister!

This is my facebook link

https://www.facebook.com/profile.php?id=100018487389154

Fri အျဖစ္​ add ႏိုင္​သလို လမ္​းၾကံဳရင္​လည္​း ဝင္​မိတ္​ဆက္​ႏိုင္​ပါတယ္​။
(မိန္​း​ေခး​ေတြ ရည္​းစားစကား​ေတာ့လာမ​ေျပာၾကနဲ႔ ​ေနာ္​ 😃)

You can add me fri and talk to with me. ( but don't propose to me 😉)
....

Steemit အဖြဲ ့ဝင္​မ်ားအားလံုးလည္​း
မိတ္​​ေဆြအျဖစ္​ က်​ေနာ္​့ကို ခင္​မင္​ႏိုင္​
သလို က်​ေနာ္​့ကိုလည္​း ျပန္​ခင္​မင္​ခြင္​့ျပဳပါ
All steemit member frindely to me.
Also me to all .
received_138686603409287.jpeg
လိုအပ္ခ်က္​​မ်ားကို လည္​း​ေဝဖန္​​ေထာက္​ျပ ​ေပးၿပီး ၊နားမလည္​တာ​ေတြကို ကူညီ​႐ွင္​းျပေပးၾကပါလို ့ ​ေမတၱာရပ္​ခံ
အကူအညီ​ေတာင္​းပါတယ္​။
အ​ေရးအသားမညက္​​ေညာတဲ့အတြက္​
လည္​းအထူးပဲ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​။ vote
​ေတြလည္​း​ေပးၾကပါလိုစ္​့ 😃

Tell me the way, what i need . Please help me what i no understand. Thank you all !
I apologise to all because of i am not skill writing English and speaking . So i am very
afari to all. Please forgive to me.
Sorry my language skill 😑😑
Thank you all..!

က်​ေနာ္​့နာမည္​ @Ahkhayar ပါ။​
(​ေမ့သြားမွာစိုးလို ့ 😃)

My steemit name is @ahkhayar.
(Don't forget to me , Remember😃)

Please many vote to me , i am not
angry to all 😉

Thank you ! Steemit Community Brother and Sister 😃

Written by @ahkhayar
Photo by google and me.

Sort:  

thx for sharing

Thank for reading my post .!

Welcome to Steem @ahkhayar I have upvoted and sent you a tip

Thank you very much fri !

Welcome to Steemit. I believe you will enjoy your experience in our community. Feel free to make friends and explore. Much love!
George.

Think you sir , I think so !
I m a new member pls supporu to me 😃

How are you? Ahkhayar, In case this has been your first Introdusemyself Post i'm here to welcome you to Steemit. I hope you have a lot of fun here and you may follow me. Have a great time @rightuppercorner

Thank you ! welcome to me .

Hello dear,
Welcome to steemit. I'm giving you a like. please follow me and give like to my posts as well.

Thank you .. 😃

Thank you so much Mr.trader
...
I will also like to give your posts .

Warmly Welcome From Steemit! We Go together with u!

Thank you brother !!@julybrave.

​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​​ေလ​​ေလ​ေရ
..
ကိုယ္​ဘာကိုယ္​ဖတ္​မရတဲ့ ျမနိမ​ေဖာင္​့႔ပဲ ရမ္​​ေရၿပီ​ေက်းဇူးထပ္​တင္​လိုက္​တယ္​ 😃

ႀကိဳဆိုပါတယ္ ညီေလး။

Thank you brother !
ျမန္​မ​ေဖာင္​့က မမွန္​​ေတာ့
ဖတ္​​ေရးရ အဆင္​​ေျပဘူး
UC လည္​းမရဘူး။
အဳ​ေတြထဲမွာ J2 prime ကို ဝယ္​မကိုင္​ၾကဖို ့သ​ေပးလိုက္​ပါ။

​ေနာ္​့သူငယ္​ခ်င္​း​ေယာက္​​ေတာ့
ခု​ေဖာင္​့မမွန္​တာကို အကုန္​ဖတ္​တတ္​
​ေရးတတ္​တယ္​။

​ေတာင္​သြားသတိရမိတယ္​။

ႀဳဆိုတဲ့အတြက္​​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​
အစစကူ​ေပၾကပါလို ့ ...

စာလံု​ေပါင္​းမွာ​ေနရင္​နားလည္​​ေပးပါ
​ေရးသ​ေရ​ေနရတယ္​ ကိုယ္​​ေရးတာကိုယ္​မဖတ္​တတ္​ျဖစ္​​ေနတာ 😃

Nice introduction post! Glad you made it onto this platform. It’s going to change your life, hope you have a good time.

Thank for the fact.
But difficult for the writing .
I will try familiarization with written.
..

Warmly welcome bro. Have a nice time in steemit.

Nice to meet you bro!
See my post is so many vote . !
...
😐😐

welcome to steemit, nice to meet you.

Me too !
Thank for your comment 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59176.07
ETH 2667.95
USDT 1.00
SBD 2.42