You are viewing a single comment's thread from:

RE: Introduceyourself - please make a warm welcome for my "Introducemyself" :) . Proszę powitaj mnie ciepło z okazji mojego posta powitalnego :)

Cześć Ligia :) - witaj na Steemit.

Jak jest w Budapeszcie, podobało Ci się?, może kiedyś pojadę.

Zawsze miło widzieć nowe, interesujące osoby na Steemit, mam nadzieje, że tak jak myślisz, znajdziesz tu okazje do podzielenia się tym, czym chcesz się podzielić i znajdziesz wspierające Cię osoby (polecam ludzi z taga #polish - super ludziska i dają wsparcie).

Życzę sukcesów w życiu i dobrego Steemitowania :)

Peter.

PS: Lubię książki z tego działu, co Ty, może wymienimy kilka tytułów?

Sort:  

Cześć abc... (Peter) :)

W Budapeszcie było cudownie, malowniczo i w ruchu.
To było jedne z pierwszych miast poza Polską, które odwiedziałam w zagranicznej podróży.
Zrobię o tym posta niedługo.

Cieszę się, że ludzie się tu wspierają, już widzę pozytywne komentarze, więc jest dobrze.

Życzę też najlepszego.
A książkę jaką mogę polecić to może coś z Anthonego Robinsa.

Czytałem chyba wszystko z Robinsa - ma sporo dobrej treści.

Od siebie polecam Dale Carnegie - kilka fajnych książek, wybierz coś wpisując na necie jego imię i nazwisko.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63813.23
ETH 3435.53
USDT 1.00
SBD 2.44