You are viewing a single comment's thread from:

RE: o mnie.

Cześć Ania - witam serdecznie na Steemit :)

Zainteresował mnie melizmatyczny chorał gregoriański - napiszesz coś o tym, prosze? Te polki i oberki to w zespole tańca?

Kraków- piękne miasto - bywałem kiedyś.
Słyszałem, że niestety ale dotyka Was tam smog?

Ciekawe rzeczy masz na swoim koncie życiowym, może pokażesz nam trochę swoich pasji w formie fajnych postów - miło by było zobaczyć.

Życzę Ci wielu miłych chwil na Steemit.

Pozdrawiam.

Peter.

PS: Mogę umieścić Twój post powitalny u mnie na feed (zrobić resteem)?

Sort:  

W miarę upływu czasu i mojego tutaj rozkręcania na pewno pojawią się też posty o chorale :)
Polki i oberki tańczę okazjonalnie na potańcówkach lub imprezach w Krakowie i nie tylko, udało mi się swego czasu zrobić kilka zdjęć takim okazjom, więc pewnie też ich tu nie zabraknie ;)
Smog czasami doskwiera, ale można się nauczyć z tym żyć.

P.S Jasne, że możesz! Dzięki za reakcję ;)
Pozdrawiam!

Czekam z niecierpliwością :)

Resteem - wedługo obietnicy - teraz patrz, jak moich 1100 followersów zanosi go na $30 ;) - mam nadzieję.

Dopiero się uczę steemit, ale jeśli to dobre co zrobiłeś, to dziękuję! :D :D

Może i dobre - zobaczymy ;)

Ja mam słabych followersów, najsilniejsi są tacy, którzy się z Tobą zakolegują, a takich może mam parę osób, więc jest mała szansa, że jeśli nie widzieli Twojego posta w #polish, to zobaczą u mnie.

Jak jest u Ciebie z powiadomieniami przy zdjęciu tym okrągłym avatara w prawym górnym rogu (pojawiają Ci się tam takie czerwone czy białe cyferki?)

Nie, nie pojawiają mi się żadne cyferki

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64854.61
ETH 3478.75
USDT 1.00
SBD 2.52