ႈIntrodutcion Myself

in #introducemyself6 years ago

Hello 

Steemit Myanmar မွ ညီအကိုေမာင္ႏွမမ်ားအားလံုး မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ....

ကၽြန္ေတာ့္နာမည္ကေတာ့ သားေလး (ေခၚ) ဥာဏ္လင္းေအာင္ျဖစ္ပါတယ္ခင္ဗ်... ရန္ကုန္မွာေနပါတယ္ခင္ဗ်... ကၽြန္ေတာ္အလုပ္ကေတာ့ online မွာ dota 2 item ေတြေရာင္း၀ယ္ပါတယ္ ... gift card ေတြလဲ ေရာင္းပါတယ္ခင္ဗ်.....page နဲ့ေရာင္းတာပါခင္ဗ်ာ....  

hello guys! 

 This is my introducing post. I am newbie here .today is my first day of using steemit and i am so existing to use it  . i heard it is a great platform to change ours live .I had herad about steemit ,it is a great , we can earn sdb and steem doller  and we can show off ours knowledge and ours living style something like that.Before i used it,I am a 100% gamer and i play dota 2 ,It's very nice to play. btw i have a job. It's  a selling dota 2 and gift card and buying them , it is my job .Ohh i ma forgot to say my name ,sry about that :"). ![ec.jpg]() My name is nyan lin aung .i am 20 years old . ,I live in it since my childhood. I have four family member including me .They are my father U NAY HTOO NAING ,my mother DAW HLA MYINT ,my sister  YWE YAW AND MY BROTHER THIHA ZAW.I love my family more than my life and they also love me.but some time my sister did not empathize at me.She always use his power to control my life .For example i want to eat pan cake but she commend me don't eat that but she love me i know in my mind.I have a goal since my child to become a doctor to save a human life .But i don't want to take money from the poor family i'll do it's for free.Now i am a university student . 

I live in myanmar,my home town is yangon,I live in it since my child.it has a lot of famous pagoda ![tr.jpg]() For example SHWDAGON pagoda,large gilded stupa with a visitor center. SULE pagoda,gloden buddhist pagoda with statues.and it has famous and beautifu lake ,the name is of the lake  KANDAWGYI lake. ေရႊတိဂံုဘုရားနဲ႔... ကန္ေတာ္ႀကီး...တို႔ကလဲ ရန္ကုန္မွာေတာ့ အထင္ကရေနရာေတြထဲက တစ္ခုပါပဲ.. ဘုရားကေနသြားမယ္ဆို အေရွ႔ဘက္အျခမ္းမွာ ရိွပါတယ္.... ေရႊတိဂံုကေနလဲ လွမ္းေလွ်ာက္သြားလို႔ရပါတယ္..... ကန္ေတာ္ႀကီးေမွ်ာ္စင္ကၽြန္းဆိုတာကလဲ ကန္ေတာ္ႀကီးထဲက စတိတ္ရိႈးပဲြေတြ လုပ္တဲ့ေနရာေပါ့.... အဲဒီ ဘက္မွာဆိုလဲ ရိႈးပဲြရိွတဲ့ေန႔ဆို...လူအရမ္းစည္ကားပါတယ္...... အျခားအခ်ိန္ေတြဆို လမ္းေလွ်ာက္တဲ့သူေတြရိွမယ္....ၿပီးေတာ့ အတဲြေလးေတြေပါ့ဗ်ာ... :P ညေနခင္းေလးေတြဆို အရမ္းစိမ္းလွမ္းစိုေျပၿပီး....ၾကည့္လို႔ ေအးခ်မ္းပါတယ္.... အထဲက ေရကန္ရဲ႕ အေငြ႔အသက္ေတြကလဲ ေအးျမေတာ့ .... အထဲမ၀င္ပဲ ေဘးနားက ျဖတ္သြားတဲ့သူေတာင္...... လန္းဆန္းေစတယ္... ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ အျပင္ရံုးဆင္းခ်ိန္ေတြဆို အဲဒီနားက် အၿမဲလွမ္းဆင္းေလွ်ာက္ေနၾကပဲ... ရန္ကုန္ေရာက္ရင္ လာလည္ၾကပါဦးေနာ္...... :) :) :) <3 ![re.jpg]() အခုျမင္ေနရတာကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ၿမိဳ႕က ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေစ်းပါ... အရမ္းအႀကီးႀကီးေတာ့ မဟုတ္ေပမယ့္ လိုခ်င္တာ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားေတာ့ရိွေနပါတယ္..... သႀကၤန္မက်ခင္ ေစ်းသႀကၤန္ဆိုရင္လဲ အစည္ကားဆံုးေနရာက ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေစ်းေပါ့ဗ်ာ.... ေခတ္လူငယ္ေတြ အမ်ားဆံုးလာၾကပါတယ္... punk လူငယ္ေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားပါတယ္....ဆံပင္ႀကီးေတြကို အျမင့္ႀကီးေတြေထာင္မယ္....ၿပီးရင္ ေနထိုင္ပံုေတြ.. သူတို႔ရဲ႔ ၀တ္စားဆင္ရင္ပံုေတြနဲ႔ အတူ ႏိုင္ငံျခားသားေတြပါ...... ပါ၀င္ ေရကစားၾကတာ သႀကၤန္မက်မီ ေစ်းသႀကၤန္ရဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္မႈရသတစ္ခုပါပဲ... You can see a lot of view and you can relax.and there is another famous pagoda BOGYOKE market, you can buy a thing that you want.if u have holiday ,i give you advice to vist our country,myanmar. ![ecx.jpg]() Let's me end my letter here and if u want to know about our country and a nice plac to visit tell me in commend box . BYE GUYS  I HOPE YOU LIKE MY POST  PLZ,indrotuce yourself in commend box 


steemit ကို အခုမွ ေျခလမ္းစမွာျဖစ္တဲ့အတြက္ အကိုေတြအစ္မေတြ ႀကိဳဆိုမယ္လို႔ထင္ပါတယ္.... :D :D...  steemit ကို စိတ္၀င္စားတာေတာ့ ၾကာခဲ့ပါၿပီခင္ဗ်... အဖြဲ႕အစညး္ေတြနဲ႔လဲ ပါ၀င္လုပ္ကိုင္ခ်င္ပါတယ္...  ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ေန႔စဥ္ႀကံဳေတြ႔ေနရတဲ့အေၾကာင္းေတြကိုလဲ မွတ္စုေရးရတာ စာေရးရတာလဲ ၀ါသနာလို႔ပါ.......  

Sort:  

Hello, tharlay! Best wishes for a great journey here in this wonderful community :) May the force be with you ;)

By the way, there are several groups you as a newcomer can join. They will stay with you for your journey, helping and mentoring along the way.

@greetersguild invite link https://discord.gg/AkzNSKx
@newbieresteemday invite link https://discord.gg/2ZcAxsU

Welcome to steemit! @tharlay

ေက်းဇူးပါအကို

လူသစ္ေတြႀကိဳဆိုလ်က္ပါ၊

ဟုတ္ကဲ့ ေက်းဇူးပါ

Welcome ညီေလး...

ဟုတ္ကဲ့ ေက်းဇူးပါဗ်

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63595.77
ETH 3415.98
USDT 1.00
SBD 2.49