Drobne faux pas na początek, ale już nadrabiam!

in #introducemyself6 years ago

Właśnie się zorientowałem, że już coś tam sobie piszę z marszu, a się nie przywitałem ani nie przedstawiłem, jak tu zwyczaje nakazują (dziękuję, @thedragonnis).

Dobry wieczór zatem! Dołączyłem tu, bo bardzo mi się podoba idea takiego opartego o blockchain systemu wymiany myśli i informacji. Głównie dlatego, że jest niezależny od widzimisię różnych dziwnych osób i firm i sam mogę sobie wziąć odpowiedzialność za słowa i poglądy.

Zniesmaczony wieloma miejscami w sieci wyszperałem sobie to tutaj i pokładam w nim duże nadzieje. Chciałbym popisać i poczytać coś ciekawego i wartościowego bez konieczności przebijania się przez koty, sweetfocie makaronów, polityczne tyrady grup wzajemnego poklepywania się po plecach i inne takie radości. :-)

Prywatnie: mąż, ojciec dwóch nastolatków, współwłaściciel i głównodowodzący niewielkiej firmy z większymi ambicjami. Zazwyczaj zarobiony po kokardy, ale jakąś odskocznię trzeba przecież mieć.

Zainteresowania… Ktoś mądry kiedyś powiedział, że żeby dobrze się zrealizować w życiu to „trzeba wiedzieć coś o wszystkim i wszystko o czymś”.
Zdecydowanie lepiej idzie mi ta druga część, bo w zależności od nastroju interesują mnie rzeczy przeróżne (od wierzeń pogańskich Słowian po sterowanie domem przez Raspberry Pi) i lubię sobie popogłębiać różne tematy od czasu do czasu. A do bycia specjalnym autorytetem w jakiejś konkretnej dziedzinie jeszcze nie aspiruję, choć na parę tematów mogę podyskutować. :-)

To tyle. Uszanowanie!

Sort:  

No to, witaj.

Cześć, ponownie! :D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64143.01
ETH 3154.83
USDT 1.00
SBD 3.86