Salam'alaik; Işte Buradayım

in #introducemyself6 years ago

Holla tüm kaynaklanıyor ...... Kuzey Aceh'den, özellikle de Lhoksukon'dan selamlar. Evet, bu Kuzey Aceh Regency'nin başkenti. M. Syawal, bu benim adım. En iyi arkadaşım beni aradı, bir arkadaşım da beni @ mxl ile selamlayarak beni selamlayabilir.

Steemit hakkında henüz bir şey bilmiyorum. Keşke tüm yaşlılarım beni azarlarsa ve sonra yanlışsa beni haklı göstersin. Bu dostluğu geliştiriyoruz ve bu kardeşler bizi gökyüzüne götürebilirler.

Stemians ,, lise birinci sınıftayım. Her şeyde hala çok genç. Yazım dili yapmak için aklımdaki tüm fikirleri dökme niyetiyle burada mücadele ediyorum. Çünkü bir öğrenci olarak, çok sıkı yazmak zorundayım. Evet, bizim için yazma ve okuma taahhüdü.

Oya, yanı sıra, hunting'ı seviyorum ve sokaklar, Tanrı'nın yaratılışının güzel doğasının tadını çıkarır.

Arkadaşım, 15 Şubat 2002'de doğdum. Şimdi 16 yaşındayım ve 17 yaşındayım. Ve ben bilmiyorum. Evet, tekrar bilmiyorum. "Bireysel yasa" sloganını taşımayı seviyorum. Haha ....

Yoldaşlar, önce gel, O bize giriş. Gel, birbirimizi selamlar ve özür dilerim. Yazılarımı okuyan bir arkadaş oluşturun ve umarım burada onun izini bırakmayı umuyorum.

Ve barış ....

Sort:  

Hello welcome to steemit!! it's really nice to have you here enjoy the platform and explore the community.....wish you all the best.

Hi @mxl welcome to steemit, i hope you enjoy here, have fun. Don't get tired writing an article. You got an upvote from me :)

This comment has received a 0.18 % upvote from @speedvoter thanks to: @vinzie1.

welcome to steemit my friend.my simple advice to you is, MORE CREATING, LESS VOTING,Yup you read right! A big misconception around Steemit is that you can just vote and make decent money on Steemit. This is true.........if you're a Steemit Whale (Steemit whales hold millions of Steem Power(SP) and get the most Steem Power and Steem Dollars for their votes. ) but for us newbies who have been on Steemit for a few weeks or less, this isn't so true.

You are cool. Thanks for sharing, hehe. I'm Oatmeal Joey Arnold. You can call me Joey.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57544.06
ETH 2338.08
USDT 1.00
SBD 2.35