Jaka ja jestem?

in #introducemyself7 years ago (edited)

13350534_1287212784640413_6549629824968260348_o.jpg
Witajcie! W ten nietypowy sposób, poprzez pierwszą z moich umiejętności/pasji, chciałabym Wam opowiedzieć troszkę o sobie. Jest to wiersz, który już teraz czuję, wymaga kontynuacji. Planuję go rozwijać przez całe życie, by był uniwersalną, zagadkową prawdą o mnie... Czy mi się to uda? Zapraszam do śledzenia!

Kocham ten smak dobrej muzyki po północy
I ciszy o brzasku przy zakończonej historii z książki kart
I ten blask słońca nim zamknę oczy
Bo jeden uśmiech mój jest zaledwie tyle wart.

Nie znajdziesz we mnie miłości tej nocy
Bo serce moje rozpadło się jak domek z kart
Nie szukaj w mych oczach potwierdzenia mocy
Nawet jeśli powiedziałeś swemu sercu już start.

Pytasz się więc, jaka ja jestem?
A ja Ci odpowiem wierszem.
Nieprzystępna.
Kłamliwa.
A może i chciwa.
Nie znajdziesz mnie podczas burzy,
Chcąc uczynić pożytek z róży,
Nie złapiesz mnie samą chęcią istnienia
By zaspokajać swoje ludzkie pragnienia.
Nie zachłyśniesz się moim powietrzem,
Gdy ja tego nie chcę.
Nie jestem pyłkiem na wietrze:
Wiatr nie moją nadzieją jest na szczęście.

Po tym krótkim wstępie powiem Wam, że ze mną nie można się nudzić. Czasem chciałabym, by doba miała więcej niż 24 godziny i żeby ciało było w stanie zregenerować się w szybszy sposób, przy mniejszej ilości snu... Aczkolwiek niektórych rzeczy nie przeskoczę. Uwielbiam poznawać ludzi. Każdy człowiek ze swoimi poglądami i pasjami jest dla mnie bardzo interesującą tajemnicą... Bo zaczyna się to wszystko od ciekawości.

Sama ja, mam wiele zainteresowań. I wiele jeszcze rzeczy chciałabym spróbować. Jakiś czas temu nauczyłam się lutować, a niedawno miałam swoje początki w programowaniu z Pythonem. Lubię również pozować do zdjęć. Wachlarz moich zainteresowań jest bardzo kolorowy. Moją wielką pasją jest taniec, przede wszystkim dancehall. Próbowałam różnych stylów, ale to w dancehall wsiąkłam najbardziej :D I salsation, są tam też elementy dancehallu, bo to miks wszystkich stylów tańca, taka bardziej rozwijająca zumba ;) Teraz zaczynam uczyć się Bachaty :)
By utrzymać swoje ciało w dobrej kondycji, zaczęłam również ćwiczyć pilates. W zdrowym ciele, zdrowy duch. Pilates... Pewnie w większości pomyśleliście, nuda, nawet nie idzie się zmęczyć... Może jednak mnie uda się zmienić Wasze poglądy ;)

Jeżeli chodzi o sporty, zawsze było mnie dużo tam, gdzie coś się działo. Piłka nożna, koszykówka, rolki, łyżwy, wspinaczka, biegi, judo, wspinanie po drzewach i framugach w domu... ;D i w zasadzie można tak wymieniać w nieskończoność. Rozpoczynając od tych bardziej typowych sportów dla kobiety, kończąc na tych mniej typowych ;)

Jedną z najnowszych moich niecodziennych pasji jest ASG :) Co widać w załączonym obrazku.
Oprócz tego jestem wielką miłośniczką gór i piosenek górskich.

Nudne jest takie wymienianie, bo człowiek ma od razu ochotę o tym powiedzieć troszkę więcej ;) Na koniec tylko jeszcze dodam, że studiuję dietetykę i uczę się na masażystkę, a kolejnym celem w moim wykształceniu będzie fizjoterapia i osteopatia. Uważam, że warto spojrzeć na człowieka całościowo. Ważne jest zarówno co jemy, ale i jak traktujemy swój organizm. Aktualnie jestem już instruktorką fitness i pilates i planuję uczyć się całe życie by z każdym dniem stawać się lepszą specjalistką robiąc to co kocham :)

Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia! :)

Ps. zdjęcie powstało dzięki Centrum Gier Furia

Sort:  

Wow! Faktycznie mocne wejście, znajomi mają racje - bardzo przyjemnie się czyta :) też dopiero zaczynam, mam nadzieję, że będziesz pisać dużo i często. Pozdrawiam :)

No to teraz nie pozostaje mi nic innego, jak sprostać oczekiwaniom ^^
Pozdrawiam ;)

mam wrażenie, że Wy się znacie ;)

Skąd takie przypuszczenia? :P

Ta, i może powiesz jeszcze że są siostrami? ;)

Cześć !
Właśnie się zastanawiałem kim jesteś... a odpowiedź dość szybko przyszła :)

Witaj @miriada :) - i jak Ci się podoba to Steemit?

Fajnie, że z nami jesteś - skąd pomysł na Steemit-owanie?
Super zdjęcie (to Ty i Twoi znajomi z ASG?).
Życzę miłego czasu z tą platformą i dużo sukcesów na linii instruktorki, wierszy i innych Twoich pasji.
Pozdrowionka i miłego dzionka :)

Piotr.

PS: Proszę o pozwolenie zrobienia resteem tego posta.

Steemit jest bardzo przyjazny dla oka. Więc pierwsze wrażenie pozytywne, a na razie się jeszcze poznajemy ;P
Skąd pomysł? Dowiedziałam się od znajomych, że coś takiego istnieje. Chcę opowiadać o swoich pasjach, podobno przyjemnie się mnie czyta ;) Planuję założyć bloga, a tu mogę już w bardzo prosty sposób zacząć pisać dla ludzi na różne tematy. Pierwsze koty za płoty ;)

Znajomi ze zdjęcia to ekipa Furii - czyli miejsca gdzie można sobie postrzelać, nie mając nawet własnego sprzętu ;) Posiadają teren zarówno do walk na powietrzu, jak i w budynku. Budynek mają fantastyczny, stylizowany na podziemną bazę wojskową. A sama gra polega na czymś więcej niż strzelaniu do siebie wzajemnie. Są tam do wykonania misje, są aktorzy w zależności od wybranego scenariusza będący utrudnieniem lub urozmaiceniem rozgrywki :D Tak pokrótce, o tym też napiszę z pewnością więcej :)

Dziękuję pięknie i również życzę miłego dzionka :)

PS. Udzielam zgody ;)

Byłem kiedyś na Laserdrom we Wrocławiu - wiem, że to nie to samo, ale fajnie było.
Muszę kiedyś tam do Was podskoczyć - brzmi to co piszesz bardzo interesująco:)

PS: zrobione :)
Powodzenia.

W Katowicach jest Laserhouse, jedyną przewagą jest to, że można zabrać nieuczciwych kolegów. Bo tam nie da się nie przyznać do tego, że się dostało. Tu niestety można. Ale to tylko zabawa :) A scenariusze są tak skonstruowane, że nie warto być nieuczciwym, bo się szybko wraca do gry. No i też bardziej szanuje się swoje życie ;)

Podobają mi się zwłaszcza te scenariusze - może kiedyś zrobisz większy artykuł o takiej zabawie.

Witaj na pokładzie :) Pozdrawiam z Grecji i życzę powodzenia :)

Mocne.
Muszę powiedzieć, że bardzo efektowne wejście.
Witam Mocną kobietę.

Siłę czasem trzeba znaleźć w swojej słabości :)
Dziękuję za docenienie :)

Zapowiada się ciekawie. Witaj na Steemit i powodzenia :)

Cudownie to wszystko ujęłaś w słowa, a zdjęcie jest po prostu... przepiękne :)

Pozdrawiam bardzo serdecznie!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60385.82
ETH 2321.90
USDT 1.00
SBD 2.51