Sort:  

ahoj, zdravím! o Steemitu jsem se dozvěděl na discordu a facebooku. v diskusích se vždycky někdo bokem zmínil, vůbec jsem tomu nevěnoval pozornost. dostalo se mi ale možnosti se sem dostat ihned a zdarma, a jak se známe (#cesky), tak jsem si řekl že je konečně příležitost to taky okouknout :D takže okukuju a zjišťuju co se tu dá a nedá tvořit. zatím jsem došel k názoru že tohle bude možná dobrý místo pro zveřejňování mojí hudby. co myslíš ty? :D

Myslím, že hudba je meziárodní. Můžeš s ní vyjít z českého rybníčku do světového oceánu. Ale sám o tom nevím nic. Hudbou nežiju.
Zkus si projít takové tagy jako #music atd. Tebe jich napadne stokrát víc než mě. Podívej, kdo tam tvoří, jestli nejsou nějaké skladatelské soutěže... (Sám vím sotva o setině fotografických soutěží.)
Důležité pro Tebe bude publikovat pod tím správným tagem, aby Tě sledovali ti, co hudbě rozumějí. Pokud zaujmeš, budou se Ti nabalovat sledovatelé jako sněhová koule.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64870.15
ETH 3489.66
USDT 1.00
SBD 2.54