Hello, Steemit ! My introduction [EN/PL]

in #introducemyself7 years ago

Hello, Steemit !

IMG_20170624_105937.jpg

I've been here for a month and have stayed longer so it's time to introduce myself !

My name is Tomasz I am 23 yers old and living in central Poland. I am a student of mechatronics on TUL (Lodz University of Technology). I hit here because I'm interested cryptocurrency and state of the art technology. There are cool people here and a high level of culture, I hope so that is so!

Gritings my firends :P


Polish version & community

DQmVbYvpua3SbDgSRY2oLRhhnyLbKyHFKJXbF2PR6oz787w_1680x8400.png

Siema, jestem tu od miesiąca, mam 100 fallowów i wsiąknąłem na dłużej, pora się więc przedstawić. Jestem Tomasz mam 23 lata i mieszam w Łodzi, studiuję Mechatronikę na Politechnice Łódzkiej. Trafiłem tutaj trochę inaczej niż reszta polskiej społeczności, bo za często nie korzystałem z wykopu i redita, a założyłem konto na steemit bo potrzebowałem portfel do STEEM i przy okazji jak zapoznałem się z szczegółami tego blokcheina i ideą zdecentralizowanego portalu społecznościowego naprawdę mi się tu spodobało.Byłem bodajże 140 polakiem w tym blokcheinie i cieszę się że trafiłem tutaj zanim steemit stał się popularny w naszym kraju, a to dlatego że lubię widzieć jak coś się rozwija w perspektywie czasu, fajne jest to że na razie ludzie tutaj trzymają wysoki poziom kultury oraz to że każdy stara się pisać coś wartościowego, oczywiście zdarzają się wyjątki i clickbaity ale system jest tak skonstruowany aby tego typu zjawiska zminimalizować, jak będzie w przyszłości - tego nie wiem. Jednak jestem dobrej myśli.

Chciałbym podziękować: @fervi -emu oraz @noisy -emu
za wprowadzenie i przedstawienie podstaw tego portalu.
Oraz @imperfect-one za fallowanie wszystkich polaków, przetarł szlaki jako pierwszy, zrobiłem to samo i nie żałuje :P Jeśli ktoś nowy z Polski pisać śmiało.

Planuję publikować w dużej mierze po polsku, jednak nie ukrywam że chciałbym zwiększać umiejętności angielskiego, więc co jakiś czas będę coś pisał też w tym języku (albo w obu na raz :P) tym bardziej że społeczność jest w dużej mierze międzynarodowa zaś angielski dociera do największej grupy odbiorców (światowość i te sprawy :P)

To jest moje główne konto, jednak mam jeszcze drugie @janmax2 które jest kontem dodatkowym, założone zostało z myślą że korzystam z różnych urządzeń, poza tym tutaj chciałbym publikować trochę sensowniejsze posty, zaś tam testować to i owo i publikować nieco inne treści, zresztą wszystko wyjdzie w praniu.

Pozdrawiam !

Sort:  

Goodlock in steemit.com

Welcome to family :)

Wellcome to Steemit.com

Welcome friend ^^
i'm following you now!!
I expect good news. I introduce myself, I am informing about Korean food and culture.
If you're interested, I want you to look around!Blessed only to the future!!!!

Up poleciał ;)

Welcome to Steemit greetings Dibaco

Welcome to Steemit. I hope you will enjoy it as much as I do! :-)

good post )

i followed you, i hope you will follow me

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67079.94
ETH 3266.85
USDT 1.00
SBD 2.64