Sonunda Steemit Kullanıcısı Olabilirim

in #introducemyself3 years ago (edited)

! [IMG-20210407-WA0004.jpg] ()

İyi akşamlar, Steemit'teki Endonezyalı içerik üreticiler,
Ben Hafiz maulana'yım, Endonezya'nın Bireuen Aceh şehrinde doğan hafız adıyla anılırım. Hala Bireuen Regency'de her gün okula gidiyorum. Bu, Steemit hakkındaki tanıtım makalem; Steem Blockchain tabanlı sosyal medya.

! [IMG-20210407-WA0000.jpg] ()

Bu sosyal medya platformu hakkında YouTube'daki broşüründen ve aileme sorduğum için minnettarım. Ama ailem bir keresinde bu dünyada hiçbir şeyin bedava olmadığını söylemişti. Ama sonunda parlak bir noktaya ve bir hesaba nasıl kaydolacağıma kadar.

! [IMG-20210407-WA0001.jpg] ()

Şimdi benim işim aileme bu dünyada elimden geldiğince çok savaşmam gerekse de hala özgür olanların olduğunu kanıtlamak. Bu blok zincirini bilerek planım, PUBG oyununu geçici olarak durdurmak ve deneyeceğim bu blok zincirine odaklanmak.
Şahsen buradaki arkadaşlarımdan beni desteklemelerini istemek istiyorum.
Hala gencim, hala birçok eksiklik varsa, lütfen beni affet.

! [IMG-20210407-WA0002.jpg] ()

Endonezya'daki diğer Steemit kullanıcılarının desteği ve rehberliği olmadan Steemit hakkında ek bilgi olmadığını anlıyorum. Steemit'teki arkadaşlarımın şimdiye kadarki ilerlemelerinin bir parçası olabilmem için bana destek ve rehberlik et. Önceki arkadaşlarımla birlikte Steemit topluluğuna kabul edilmekten çok gurur duyuyorum.

! [IMG-20210407-WA0003.jpg] ()

Tüm arkadaşların ilgisine çok teşekkür ederim.

Benden sıcak selamlar.

Sort:  

Welcome to the world of Steem!

If you want to get started right away, the following community could be of interest to you:


https://steemit.com/trending/hive-119463

You are also invited to take part in my daily delegation draws.
There are 100 and more SteemPower to be won every day.
100 SP can make the start much easier for newcomers in particular.
Here is the link to the current raffle:


https://steemit.com/hive-119463/@kryptodenno/dddd-74-dennos-daily-delegation-draw-incl-winner-of-66

I wish you a great time on our blockchain!

Steem on!

Yours @kryptodenno

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56924.47
ETH 3086.51
USDT 1.00
SBD 2.41