Hello ladies and gentlemanssteemCreated with Sketch.

in #introducemyself7 years ago

Pol/Ang

Dzień dobry.
Nazywam się Fuczin i pochodzę z Polski.
Uważam się za wolno-myśliciela, okcydentalistę, imperialistę.

W mojej głowie pojawiają się setki pomysłów i przemyśleń na temat polityki, kultury, religii. Ogólnie całego otaczającego świata z głównym uwzględnieniem sprawy polskiej.

Brakuje mi jednak ludzi którzy wzięli by udział w dyskusji ze mną lub chociaż skomentowali moje tezy. Niestety w związku z tym, że większość osób z mojego otoczenia nie jest w stanie pojać istoty moich abstrakcyjnych myśli co zniechęca ja już na starcie to wdawania sie ze mną w polemikę.

Wymyśliłem sztuczne państwo Imperium Sarmacji Wielkiej które istnieje jedynie w mojej świadomości. Służy mi ono to łatwego opisywania moich pomysłów na funkcjonowania państwa i ludzi w nim. Wymyślam od podstaw zasady działania rządu, administracji publicznej czy warstw społecznych w Sarmacji. Rozmyślam nad nimi, odrzucam, zatwierdzam lub zmieniam w zależności od argumentów osób które wdają się ze mną w dyskusje.  Na szczęście w tych teoretycznych rozważaniach wywołanie przypadkowej zapaści gospodarczej, nie jest za bardzo możliwe. Właśnie dlatego znajdowanie błędów logicznych w moim rozumowaniu jest takie ważne.

W wolnych chwilach uprawiam strzelectwo sportowe i jestem propagatorem broni palnej wśród normalnych ludzi. Będę wrzucał też posty o uzyskiwaniu pozwolenia na broń w Polsce.

Liczę, że znajdzie się tutaj ktoś kogo zaciekawią moje rozważania.

Kogoś kto pomoże odpowiedzieć mi na pytania jakie pomysły można by zastosować w praktyce.

Kogoś kto wytknie mi błędy logiczne.

Kogoś kto przyłączy się do elitarnej grupy Sarmatów- wolnomyślicieli.

I na koniec kogoś kto pomoże mi przejąć władzę nad światem.

Nasza siła jest w Bogu i atomie.

Dziękuje.

 

Salute.
I am from Poland where people call me Fuczin.
I consider myself as a free-thinking, occidentalis and imperialist.

In my mind I have hundreds and hundreds ideas about politics, culture and religion. Generally whole aspects of world but mainly about Poland.

I have no one who would like to discuss with me. Most people can't thinking in abstractionist way and they bored with my ideas.
I have worked up a theoretical country The Imperial of great Sarmatia where I tests all my new ideas.
It's easier to talk about  artificial country with is far far away than e.g. european country.

I encourage You to discuss, agree and disagree with me and to find logical mistakes in my argumentation.

I hope same of You would be able to be interest ane help my for improve my way of thinking about politics, religion, culture and the like.
If you would like to be Sarmaitian you are welcome even if You dont agree with my all posts.

Our strong is our God and nuclear.
Thank you.

 

The graphics I have stolen from https://triopse.deviantart.com/gallery/
and https://www.deviantart.com/tag/dieselpunk?offset=0

Sort:  

Witamy na steemit już masz followa ode mnie i upvota mam nadzieję że odwdzięczysz się tym samym. Pozdrawiam!

Brzmi ciekawie, pisz, będę czytał.
Btw, leci follow, możesz się odwdzięczyć, bo też jestem okcydentalistą.

Congratulations @fuczin! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got your First payout

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63396.80
ETH 2615.51
USDT 1.00
SBD 2.86