Ulog = intoduction steemgigs

in #introduce6 years ago

image]()
helllo Dear teman Steemian,
pada kesempatan ini saya mengambil kesempatan ini untuk memperkenalkan @ steemgigs sebagai saksi baru. Saya adalah ahli baru dalam steemit dan menyertai d 2018 kali ini saya mula-mula ingin menyokong @steemgigs untuk mendengar daripada kawan saya iaitu @ ulog @surpassinggoogle

Nama @surpassinggoogle sudah biasa kepada kita, dia mempunyai jiwa yang baik seperti sutera sebagai kain dunia bahkan dunia hanya tahu betapa baiknya jiwanya,
Saya biasanya tidak mahu memilih Saksi mencuri, atau "mengiklankan" dalam bidang ini, kerana mereka percaya bahawa "suara" setiap orang dalam hidup adalah pilihan peribadi. Tidak ada yang lebih buruk untuk dipilih

Untuk memilih @steemgigs, anda boleh pergi ke:
https://steemit.com/~witness
image

Anda boleh memasukkan akaun "@steemgigs ke dalam medan teks dan klik pada bunyi.

Atau anda juga dihubungkan dengan terus untuk memilih saksi

dan hanya melihat aktiviti #infinity dari surpassinggoogle pada salurannya, sila, jika anda suka dia, anda boleh mendengar hari dia aktiviti dalam steemit, hello team uloggers, terima kasih kerana memberi kami pemberitahuan

Terima kasih, steemit
Terima kasih kepada anda semua

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64106.00
ETH 3129.71
USDT 1.00
SBD 4.16