Introduce my self-salam steemitsteemCreated with Sketch.

in #introduce6 years ago

hi everybody. I want to introduce my self, my name Aris Munandar, call me Harris. I come from Aceh Indonesia. I am 19 years old, i am a college student in polytechnic lhokseumawe.IMG_20180117_220327_061.jpg!

Sort:  

Welcome bro @harris011 :D
I Hope to see your post soon :v

Saleum troeh teuka @harris011

Assamu'alaikum, saleum mulaan
Keu mandum rakan, muda ngon mudi
Adoe ngon aduen, kumuen ngon bisan
Saleum sapaan, rata ulon bi

Ban peut penjuru, saleum kenalan
Inong ngon agam, saleum meuturi
Barat ngon timu, baroh seulatan
Saleum keu rakan, ngon ikhlah hati

Saleum loen tuju, rata kawasan
Deungon harapan, silaturrahmi
Mandum loen saweu, wahe e rakan
wareh ngon taulan, saleum uloen bi

Rôt kaca layeu, loen kirem pesan
Meuah hai rakan, bek neuweuh hati
Bek neukheun sapeu, keu uloen tuwan
Maklum hai rakan, jioh posisi

Meuyoe na umu, geubi le tuhan
Ta usahakan, bagah meuturi
Langsong deuh taeu, ngon keunyataan
Tan keu raguan, di dalam hati

Congratulations @harris011! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 71249.51
ETH 3815.45
USDT 1.00
SBD 3.41