#Sen 005

in #intoduceyourself6 years ago

Witam

Mój brat już się dawno wyprowadził,i jest na swoim, ale dziś mi się śniło, że nadal mieszkaliśmy razem, i dał mi swój komputer.

W rezultacie miałem 2. Swój obecny i super nowy. oraz 3 monitory. Wszystko to na swoim biurku. A jednostka centralna nowego komputera była 2 razy cieńsza od tej co mam. Byłem uszczęśliwiony bo zawsze chciałem streamować. Więc myślałem, że od tej pory na jednym komputerze i monitorze będę miał streama, na 2 komputerze i 2 monitorze będę miał grę, a na 3 monitorze będę miał czat. Swoją drogą teraz zastanawiam się, czy taka kombinacja byłaby w ogóle możliwa. Wracając do snu...Poszedłem do pokoju brata, żeby zobaczyć co On robi skoro dał mi swój komputer... A on.. miał laptopa...

Był to ogromny laptop... ekran tego laptopa był szeroki i wysoki na 1m i tak samo klawiatura szeroka i wysoka na 1m, a na tym ogromnym laptopie stał TELEWIZOR, Taki stary, jeszcze z kineskopem, i mój brat oglądał TV..

Potem nagle w buzi w okolicach podniebienia zrobił mi się ogromny zajad, który wizualnie wyglądał tak jakbym miał szczękę podzieloną na dwie i wymagał operacji chirurgicznej, a potem się obudziłem.

Sort:  

Dlaczego do swoich postów cały czas dajesz #intoduceyourself?

Bo tak widzialem na pewnym filmiku dodanym na youtube o steemit.

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66438.74
ETH 3268.32
USDT 1.00
SBD 4.39