You are viewing a single comment's thread from:

RE: BREAKING NEWS: Macron Declares State of Economic and Social Emergency

in #informationwar5 years ago

Kako je FRA pukla, vi nemate pojma...

Nezaposlenost medju mladima 25%, drogeraši i prosjaci svuda
Na severu i jugu, ukupna nezaposlenost 15%, kao u Srbiji ili gore
Od tih plata koje se navode, a za obične poslove su 1000-1400 se odbija jedno 15% za godišnji porez + još jedno 500 za RTS i komunalije. Stanovi su po 600 evra lagano.

Ko hoće da živi sam, ostaje mu posle plaćanja stanarine jedna plata u Srbiji.

Ljudi se peru u javnim perionicama, žive sa po 3-4 cimera i voze 205 i Clio II. Pošto su živeli bogato, nestali su im svi zanati, tako da je sve nestvarno skupo da se popravlja.

U malim mestima - nema posla, u velikim gradovima - nekretnine u nebo.

Totalno nikakvo stanje...

Sort:  

Прво да ти захвалим за извештај, @alexs1320. Ја сам негде 2007. имао прилику да сретнем жену која је радила као преводилац за француске власнике хладњаче у селу Жабари. Рођена је у Француској и вратила се из Париза у Србију. Кад сам је питао зашто, рекла је: „Тамо се од Арапа више не сме улицом проћи“…

Истина... Мали градови су етнички чисти, Французи само живе и судећи по мом искуству - апсолутно моментално одбијају да издају стан странцу (пробао 10+ пута). Потпуно нормално све, иду деца сама у школу. Такав је рецимо Арас овде код мене.

Али зато Лил, о мајко света на шта то личи. Пола града је гето, дрога се продаје отворено у по бела дана, ево све знам шта има где да се купи и пошто је.

Врло често сам једини белац, имао сам проблемчића али и памети да прођем без последица. А да је град луд - луд је, јер ту милиције нема (мада је пандан главној згради МУП-а) на 500 метара. Шта ти чопор Арапа каже - тако ти је. Магичне речи: Босна, Југославија, Палестина и 20 речи арапског. Онда нема проблема.

Наравно, ни луд овде не бих купио некретнину нити подизао децу

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 61875.79
ETH 3013.13
USDT 1.00
SBD 3.69