Kepada Yth Bapak @levycore

in #indonesia6 years ago

Dengan hormat.
Assalamualaikum wr wb
Dengan tidak mengurangi rasa hormat saya pada Bapak kurator indonesia @levycore, dan kepada seluruh steemian di Indonesia, yang bahwa saya menghimbau kepada Bapak kurator @levycore agar jangan up vote saya, silakan Bapak kurator indonesia vote saja yang masih memerlukannya.

Alasannya kenapa saya bilang begitu, karena kalau bapak vote saya, akun bapak akan bermasalah dan delegasi yang bapak terima akan ditarik kembali, begitu kabar yang saya dengar dari rekan-rekan.

Jangan vote saya kalau bermasalah, kasian anda.

Terimakasih.

By
@yahqan.

Sort:  

Luar biasa bapak,

Kamoe vote yang berkalitas. Meunyoe 👯 sagai hana berkualitas.......

Dan sang cit beutoi that...

Kmentar droe neuh beutoi dan meurumpok upvote.... hhehehe

Haaa haaa bereh.

Yang teh nyan

Nyan keuh yg lage haba beunoe.... hahahaha

hahaaa krak bereh dron bg. 👍👍

Bereh that inan lom

Hahaha
Bapak yang terhormat.
Aneuk agam mak memang mampu.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Kiban cocok lageenyan... Bek meudaleh2 ngon gara2 tanyo

Teukhem saya saya, pu ka nyan @yahqan

Jangan teukhem lah... Adek jadi malu

2 jempol buat anda

Harus jantan bro... Hee hee kiban cocok

Lon hantom ji vote lee levy nyan lagoo pdhai jih ku pollow dan awai2 srng ku vote

Haaa haaa haaaa

Korban meuleumpoe cot ure.....

Nyoe jie vote awak ubeut jie tarek delegasi, nyoe ji vote sabe kedroe2 jie ek delegasi...
Jadi bek harap yang ubeut2 jie tamoeng si bapak kurator yang terhormat...
Loeng selama na akun hantom kuturie yg toeh bapak kurator nyan... Kiban hie jumoh jieh.. Soe ganteng droe neuh ngoen bpk kurator @yahqan.

Wkwkkw saba

sep bereh" curhat malam minggu 😆😆😆

Suruh up vote saya aja bapak yahqan.Saya masih sangat butuh di up vote 😂

Buat postingan sampai 2000 kata dan gambar 100...jgn lupa tag pertama dan kedua indonesia pasri di vote

hhhhh sepjai persyaratan lagoe. mangat bak ta tag esteem dan get-karena. barang ka pasti 😆😆

Terima kasih @yahqan.Langsung di coba ini.😊

Lagei surat nyan lago kali nyou @yahqan

Tunggai steempel burag teuk.. Wkwkkw

Anda layak dapat vote .. Krn anda bukan penjilat .. sudah saya upvote ya ... Dan saya salute bapak ada tulang Kris ...

Mantong na lago iskandarpcc...lon pike sudah jem

Hahaha .. asai Kana Pakat orang ka siap .. peulom prang meugeundrut .. hai .. Hana di vote le njouh le curator .. bah ke vote .. asai na ka posting ke akan ku vote .. dan lon curator drou keuh beuh .. bek karu-karuan di teupeu le curator eunteuk .. Han di vote drou kuh .. hahaha

So yang na pakek tag GPK bak kee vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 59389.18
ETH 2565.06
USDT 1.00
SBD 2.45