Mój Idol / My Idol

Wersja posta Angielska i Polska / Version of post - English and Polish. Enjoy! :)

W tym wpisie, chciałbym napisać coś o moim idolu. Jest to zespół Imagine Dragons. Słucham ich od ponad 3 lat, wiem o nich baardzo dużo, i znam ich każdą piosenkę ;) Nie jestem w stanie wybrać najlepszej bo każda taka jest.
imagine-dragons-2017.jpg
Imagine Dragons to amerykański zespół punkowy, indierockowy założony przez Dan'a Reynolds'a w 2008r. Potem do zespołu dołączali po kolei McKee, "Wing" i Platzman. Najbardziej lubię ten zespół za otwartość dla fanów, poczucie humoru i atmosferę na koncertach. Miałem przyjemność być na jednym z nich, niestety tylko jednym. Był to Orange Warsaw Festival Imagine Dragons, Orange Warsaw Festival 2017, relacja ctrl pattt, ctrl alternative music (5).JPG Atmosfera, ludzie i oczywiście Imagine Dragons, było mega, wspominam to jako jeden z najlepszych dni w moim życiu! Nie wiem co mam jeszcze napisać więc może już zakończę, żeby nie pisać głupot ;D Wait for more steems! <3 1200x630bb.jpg

English version

In this post, I would like to write something about my idol. This is the Imagine Dragons. I have been listening them for over 3 years, I know a lot about them, and I know them every song;) I'm not able to choose the best one because each one is like that. imagine-dragons-2017.jpg
Imagine Dragons is an American indierock, punk band founded by Dan Reynolds in 2008. Then to band joined in turn McKee, "Wing" and Platzman. I like this band the most for the openness to the fans, the sense of humor and the atmosphere at the concerts. I had the pleasure of being on one of them, unfortunately only one. It was the Orange Warsaw Festival Imagine Dragons, Orange Warsaw Festival 2017, relacja ctrl pattt, ctrl alternative music (5).JPG The atmosphere, people and of course Imagine Dragons was awesome, I remember it as one of the best days in my life! I do not know what else to write, so maybe I'll end up not to write some stupid ;D Wait for more steems! <3! 1200x630bb.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66649.32
ETH 3562.88
USDT 1.00
SBD 3.12