You are viewing a single comment's thread from:

RE: London na Brussels kwetara na a draft nkwekọrịta na ndọrọ ego nke Britain si European Union

in #igboti5 years ago

Great Britain kwesịrị ịhapụ European Union na March 29, 2019. Ọ bụrụ na site mgbe ahụ na-ruo kwekọrịtara na abụọ kwadoro ya, a ga-eleghị anya a variant nke a na-akpọ ike brexitu nke ma London na Union achọ izere.

Sort:  

Nnọkọ Oriri na Ọṅụṅụ ga gwa Abigel na-ajụ echiche dechapụ omenala njikwa n'èzí ókè mkpa ọdụ ụgbọ mmiri, ịnọgide na-enwe British ụkpụrụ n'ogo nke EU ịchịkwa ngwaahịa, nri ma ọ bụ anụmanụ na Irish ókè ịgafe, ndị dị mkpa ma ọ bụ na Britain ga- EU natara ọrụ ya.

Ndị Briten edobebeghị ihe ọ bụla maka ihe a na-akpọ usoro iwu usoro maka ngwaahịa. Maka omenala ndokwa ọzọ na-achọ ka kpuchie dum n'ókèala nke United Kingdom.

"Israel nwere ikike ime ihe. Anyị natara Hamas truce rịọrọ site na anọ dị iche iche intermediaries. Israel azaghachiwo na ihe ndi ozo n'ubi ga-ekpebi ma ulo oru agha a ga-abanye n'ime ya, "ka onye oru Israel siri kwuo, dika Times nke Israel siri kwuo, onye choro ka achoro ya.

Ndi otu Palestian radical group kwuru na nkwuputa nkwuputala na ha abiara na nchikota nke Egypt choro, na ha di njikere iguzo ha ma oburu na ha emeghi Israel ma malite ibuso ndi Palestia agha. Onye ndu Hamas bụ Ismail Haniyeh kwuru na ọ ga-ekwe omume ịkwụsị ịkwụsị ya ma ọ bụrụ na Israel akwụsị ya.

O kwuru na ndị Yurop na "ga-arụ ọrụ na ọhụụ nke" a ezigbo European agha ahụ ga-asọmpi ma ọ bụghị NATO. Ọ kwuru nwekwara banyere mkpa a ọsọ iwu na ogwe aka na-ebupụ. Gasịrị, Merkel na-ekwu banyere eziokwu ahụ bụ na Europe ga-elekwasị anya na ọhụrụ ka mpi ụwa.

O kwuru na enweghị ike imebi emebi nke euro ma na ịjụ ajụjụ banyere ikike ụmụ mmadụ nwere ike imebi nkwenye nke mba EU. N'akwụkwọ Chancellor, a na-anụkwa nkwuzi onwe ya: "Germany anaghị akpa àgwà ọma mgbe nile. Na 2015, o were anyị ogologo oge iji ghọta na mbugharị bụ ọrụ European-Europe. "

Kama nke ahụ, na EU na-ekwu na ihe ngwọta ga-abụ nnọọ kpọmkwem na naanị maka Northern Ireland ọnọdụ, na ọ bụrụ na ọ bụ nti ofụri British n'ókèala, ọ ga-abụ a iro nke EU na iwu na-eguzosi ike n'ezi.

Ọnọdụ bụ otú mgbagwoju anya na na Northern Ireland ruo ọtụtụ ọnwa, ọ bụghị ndị ọchịchị. Ọzọkwa, Cabinet Theresa Mayans na British nzuko omeiwu dabeere na iri isi votes Unionist MPs si Northern Ireland.

Vote Removed. Added to Blacklist and Watchlist. Flags will be forthcoming if this continues.

Ná mmechi, Merkel kwuru na obibia nke Member States na nke nke gbara ọsọ ndụ na Mbugharị bụghị otú edo, "dị ka ọ ga-chọrọ." Ọ mesiri ike mkpa 'ịchọ nkịtị ụzọ "na akwalite ọdịmma ndị mmadụ ubi, ma na-aka ha akara maka onyinye otutu mmadu kwenyere na ọ dị mkpa ka nkwonkwo nchedo ala. Ke adianade do, o mesiri ya ike na Europe ga-bụghị uche gị ohere na ga-alụ ọgụ na mba.

Vote Removed. Added to Blacklist and Watchlist. Flags will be forthcoming if this continues.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59524.20
ETH 2999.76
USDT 1.00
SBD 3.77