Dziki zachód = ICO, ICOBOX - by nad tym zapanować jako inwestor. Forex oficjalnie do lamusa...

in #ico7 years ago

Gdy zaczynałem uczyć się czym jest Bitcoin, a było to w 2013 roku, w marcu, nie spodziewałem, że ten rynek tak się rozwinie w zaledwie kilka lat!

Rok 2017 to definitywnie start / test dofinansowań typu ICO (Initial Coin Offering). Szczerze wolę to niż VC, czy dofinansowania unijne 😂😂 Warto nadmienić, że ilość przeprowadzonych ICO jest zdumiewająca, jak i niepokojąca. Możemy sprawdzić to na https://www.icoalert.com

Czyli widzimy, że problem jest z oszustami, którzy chcą wyłudzić pieniądze i się zmyć oraz z ICO osób, które nie są sprostać realizacji pomysłu. Potrzebujemy już coś co przefiltruje jak najmocniej takie "projekty" zostawiając te, z których inwestorzy będą mieli zysk.

Może pomyślicie o mnie jak o wariacie, jednak bez dwóch zdań ICO oraz kryptowaluty zastąpią forexa / giełdę jaką znamy. To nowy świat, teraz jestem tego bardziej pewny niż kilka lat temu. Jednak aby nie być takim hurraoptymistycznym ignorantem nadmienię, że świat kryptowalut to wg mnie "nakładka" na system. Ta właśnie nakładka ułatwi nam życie jednak w pewnym momencie powinno to ewoluować, powinniśmy zrezygnować z jakichkolwiek rozliczeń.

A czy wiesz czym jest SYSTEM? Jeśli nie to czytaj moje kolejne posty / filmy, postaram się przekazać Ci najlepiej jak potrafię, to co widzę, to co mnie martwi w tym.

A teraz tak w skrócie, nagrałem film, w którym mówię o ICOBOX, platformie, która za niedługo rusza. Zebrali już ok 52 miliony złotych, aby ruszyć ze swoim pomysłem. Co to za pomysł? Proszę obejrzyj poniższy film, bo tak najlepiej jest przekazać mi coś o tym projekcie 😉

ICO trwa do 15 września, jak chcesz uczestniczyć w nim to zapraszam do skorzystania z mojego linka:
https://icos.icobox.io/?ref=04ec7cf7ac0c755dfd8b7cbb

Najlepiej kupić przez BTC/LTC/ETH. Nie wiesz jeszcze jak?
Załóż np konto BitBay i kup sobie LTC czy BTC za zł, by potem wymienić na ICOS:
https://affiliate.bitbay.net/203

Zachęcam do zadawania pytań w komentarzu. Jak będzie ich dużo to nakręcę kolejny film :)

Wspaniałego dnia!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60607.86
ETH 2620.83
USDT 1.00
SBD 2.52