Pindify - İçerik Sağlayıcılar İçin Bir PazarsteemCreated with Sketch.

in #ico6 years ago (edited)

AAIA_wDGAAAAAQAAAAAAAAzwAAAAJDUzMDdjYjA3LTgzZWMtNDE0Ni1iZmJmLTJlZjZiYzkzOGJiYw.jpg

Piyasaların kan ağladığı bir başka günde beraberiz. 1-2 ay içerisinde kriptoya bir yatırım yaptıysanız büyük ihtimalle şu anda piyasa ile birlikte siz de kan ağlıyorsunuz. Ondan öncesinde yatırım yaptıysanız muhtemelen hala kardasınızdır. Açıkçası ben her ne kadar projelerden çokça bahsetsem de hiç bir zaman bir yatırım tavsiyesinde bulunmadım ve bulunmayacağım da. Para kolay kazanılan bir şey değil ve kimseye bu kadar zor kazanılan bir şey ile ne yapılacağını söyleyebilecek kapasitede değilim. Yapabileceğim tek şey projeler hakkında dürüstçe düşüncemi söylemek ve bir yandan da size neredeyse hiç bir şey karşılığında para kazandıracak şeyler araştırıp bulmak. Pindify bu bakımdan ikisini de karşılıyor. Hem proje hakkında dürüstçe düşüncemi söyleyeceğim hem de neredeyse hiç bir şey karşılığında tokenları almanızın yolunu sağlayacağım.

İlk başta tabi ki her zamanki gibi projeden bahsetmek ile başlayabilirim. Pindify'nin nihai amacı müzik, medya ve sanatın Amazon'u olabilmek. Kişiler kendi dükkanlarını açıp, içeriklerini satarak para kazanabilecekler. Icosu 15 gün içerisinde başlayacak olan ico'nun soft cap'i 17000 eth civarındayken hard cap'i 107000 eth civarında. Açıkçası projenin 107000 ether toplayabileceğine inanmıyorum hem fazla iyimser bir rakam hem de bence bu kadar para toplamaya ihtiyaçları olacak bir projeleri yok ancak 17000 eth güncel rakam ile 15 milyon dolar civarı ediyor ve buna ulaşabilirler. Tokenları utility tokenı, herhangi bir kar payı malesef vermiyor ve sadece pazar içerisinde kullanım amacı taşıyor.


Tanıtım videolarını koydum ancak gerçekten çok başarısız bir video. Gerçekten şu ana kadar izlediğim tanıtım videoları arasında en kötülerinden birisi. 2 dakikalık bir video kafam dağılmadan izlemeyi başaramadım, seslendiren adam çok kopuk ve çok sıkıcı konuşurken, projeyi anlatmak yerine laf geveliyor, bu da videonun amacını yitirtiyor. Bu video hareketli heyecanlı keyifli ve projenin özünü anlatması gereken bir video iken bu video bunu sağlayamıyor. Sonuç olarak projeye bayılmadım ancak nefret de etmedim, bana göre vasat bir proje ancak soft cap'lerine de ulaşacaklarını düşünüyorum.

Peki neden vasat olduğunu düşündüğüm ve açıkçası çok bir anlatıcak kısmı olmayan bu projeyi paylaştım veya paylaşmaktayım. Sebebi belli, ilk paragrafta şöyle bir lafını geçirdiğim telegram kampanyaları. Ödül programına tam 5000 ethereum ayırmışlar ve bunu da %10'u sadece telegrama kaydolanlara ayrılmış. Şu anda rakam 800 civarı iki katı insan katılması durumunda 1600 kişi 500 ethereum değerinde token paylaşacaklar hard cap olması durumunda, soft cap olması durumunda eğer aynı oranda azaltırlarsa rakamı 80 ethereum değerinde olacak bu rakam. Yani 0.05 ether ila 0.33 ether arasında bir rakam gelebilir. Her iki rakam da bir telegrama katılmak için fazlasıyla çok. İşte bu sebeple yazıyı yazmaktayım.

Nasıl katılacaksınız sorusuna gelelim, öncelikle telegrama girdikten sonra ödül programı hakkında bir şey yazmanız halinde bay bay paralar. Zaten herhangi bir şey yazma zorunluluğunuz da yok. Yapmanız gereken yazının en altına ekleyeceğim bountyhive linkine tıklamak, sonra açılan sayfada en alttan joine girip siteye üye olmak. Daha sonrasında mail onaylamak ve siteye tekrardan girip pindify başlığına ulaşmak. Oradan da telegram seçerek aşağıdaki linke tıklamak. Bunu yapınca sizi hesabınıza aktarıcaktır oraya telegram kullanıcı adınızı ve cüzdanınızı girip aynı sayfaya geri dönün, telegram linkinden telegrama katılın ve aşağıdaki alanı tikleyerek girişinizi onaylayın. Aslında uzun bir süreç gibi anlattım ancak 10 saniye sürecek bir iş.

Sonuç olarak çok fazla beğenmediğim ancak nefret de etmediğim bir proje, en büyük artısı bize para kazandırabilecek olması. Tembellik yapmayın siteye üye olun ve ico sürecini izlemeye koyulun. Bu arada bu üyelik ve bilgi girişi sadece tek seferlik, buradan başka şeylerle karşılaşırsak tekrar aynı şeylerle uğraşmak durumunda kalmayacaksınız. 




Sort:  

Hocam blogspot zamanından buyana takip ediyorum sizi açıkcası güzelde kazandım sayenizde, bu ve daha önceki tüm paylaşımlarınız için teşekkürler.

ödüllü icolar ve telegram kampanyaları paylaşmanız harika oluyor hocam..elinize sağlık

Bounty kampanyasina nasil katilacagiz ?

teşekkürler admin

Fikir olarak müthiş bir proje gibi duruyor. Teşekkürler paylaşımın için.

Ayrıca, hepsine katılmasam da hatırı sayılır sayıda airdrop'a katıldım (Aralıktan beri), nedense GIFTO ve ZEEPIN dışında gelen olmadı daha, üzücü :( Bunlar gelmese bir şeyleri yanlış yapıyorum diyeceğim ama bu örnekler var, wallet'ım da aktif.

Neyse, belki biraz daha sabretmem gerekiyordur , tekrardan çok teşekkürler!..

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 56747.23
ETH 3007.30
USDT 1.00
SBD 2.19