You are viewing a single comment's thread from:

RE: N aldri Gohan.

in #icelandi7 years ago

Hey there mate. Jeg er her for at give råd til stillingen ved at bruge en rating dem
Titel: 8/10 - Godt kan stadig forbedres ved at lave en kort og præcis
Krop / Indhold: 9/10 - Jeg spekulerede på, hvordan alt er tilladt med de bedste, kan nogle få ord forenkles eller Fremskyndet.
Flydende / Knowhow Emne: 7/10 - Jeg kunne mærke, at indholdet har været på jagt hårdt, og at shows.
X Factor: 7/10 - Ganske mange god X-faktor, som du virkelig se på den måde, du skriver stykket.
Udstationering en samlet post - 8/10 Indhold for folk at vide mere om, hvad du vil og arbejde stor i artikler / kunst
Jeg har valgt, og om sagen Jeg håber, du sætter pris på dine kommentarer og forslag.
Tak og Goodluck.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60336.09
ETH 2333.36
USDT 1.00
SBD 2.53