Soru-13: Bataryanın değişim süresi kaç yıldır? Yeni bataryanın ömrü nedir?

in #hybrid7 years ago (edited)

Bataryanın ömrü, sürücünün kullanım şekline bağlı diyebilirim. Km veya yıl vermek bence yanlış/yanıltıcı olur. Ayrıca, aracın üstündeki ilk batarya ile yeni bataryalar arasında teknoloji farkı var.

Kendi kullanım tecrübem şöyle: Aracı satın aldığımda bataryası bitikti. Çok hızlı boşalıp-doluyordu. Fakat garantisi devam ediyordu. Honda Türkiye ile iletişim kurdum ve 2013 yılının başında, garanti kapsamında batarya değiştirildi. O zamandan bu yana, bataryanın etkin kapasitesinde bir miktar azalma olduğunu “hissedebiliyorum”. Böyle diyorum çünkü, “Yetkili Servise” gidip ölçüm yaptırma ihtiyacı duymadım. Ancak aracın performansını etkileyecek bir durum yaşamıyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59634.42
ETH 3191.92
USDT 1.00
SBD 2.45