"Смішні пригоди в країні Лоліпопії"

in #humorlast month

image


Смішні пригоди в країні Лоліпопії

Одного разу я вирішив відвідати країну Лоліпопію, про яку чув багато цікавого. Я не очікував, що там буде так весело!

Першим моїм пригодою стала зустріч з місцевими мешканцями - дивними істотами з великими очима і довгими вухами. Вони дуже люблять ласувати льодом та цукерками, тому всюди, де я йшов, були різнокольорові крамниці з цукерками.

Одного разу я вирішив спробувати новий смак льоду, який мені радили місцеві. Але коли я взяв його до рота, то відчув, що мій язик затрусився і я не міг нічого сказати. Виявилося, що це був спеціальний лід, який робить людей німими на деякий час. Що ж, я зрозумів, що в країні Лоліпопії краще не експериментувати з їжею.

Іншою цікавою пригодою стала моя зустріч з місцевими танцювальними групами. Вони виконували неймовірні танці під музику, яка була настільки веселою, що я не міг не приєднатися до них. Але коли я почав танцювати, то зрозумів, що мої рухи не відповідають тим, які виконували місцеві. Я став об'єктом сміху для всіх, але я не засмучувався, адже якщо не танцюєш, то ніколи не дізнаєшся, які рухи виконуються в країні Лоліпопії.

В цілому, я провів неймовірний час в країні Лоліпопії, де кожен день був сповнений сміху та веселощів. Я раджу всім відвідати цю країну, але не забувайте бути обережними з їжею та танцями!


image


All images are taken from the Pixabay.com

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54016.63
ETH 2289.57
USDT 1.00
SBD 2.29