"Смішний стовпчик: Шалені пригоди в житті"

in #humor2 months ago

image


Смішний стовпчик: Шалені пригоди в житті

Життя може бути досить непередбачуваним і забавним. Деякі історії, які ми ділимося з іншими, можуть бути настільки кумедними, що ми не можемо утримати сміху. Ось деякі з найсмішніших пригод, які люди діляться один з одним:

  1. Коли я був молодшим, я вирішив зіграти жарт на свою сестру, замінивши її шампунь на фарбу для волосся. Вона вийшла з ванної кімнати з яскраво-червоними волоссям, і ми з моїм братом не могли утримати сміху.

  2. Один з моїх друзів колись випадково відправив текст своїй мамі, в якому він писав про своє кохання до своєї вчительки з математики. Він забув вимкнути автокоректор, і замість "вчительки" вийшло "вівчарки". Його мама досить довго не могла повернутися до нормального стану після цього повідомлення.

  3. Коли я був на весіллі свого друга, я випадково відчинив двері до туалету, де йшла на туалет наречена. Я був настільки засмучений, що просто вийшов зі свята і весь день пропустив, щоб уникнути неловких ситуацій.

  4. Одного разу, коли я був на пляжі зі своїми друзями, я випадково впав з каяка. Я намагався піднятися на нього з води, але не вдалося. Мої друзі почали сміятися з мене, і я відчував себе досить неловко.

  5. Коли я був на своєму першому співбесідуванні на роботу, я випадково відповів на питання про свої найбільші недоліки тим, що я занадто багато їм. Я зрозумів свою помилку, коли побачив вираз обличчя мого можливого роботодавця.

Життя може бути нелегким, але іноді найкращий спосіб знайти радість - це просто посміятися зі своїх власних помилок і пригод. Нехай ці історії нагадають вам, що навіть найбільші неловкі моменти можуть бути досить кумедними, якщо на них дивитися з правильного кута.


image


All images are taken from the Pixabay.com

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60935.14
ETH 2365.47
USDT 1.00
SBD 2.55