"Смішні пригоди у країні Шуток"

in #humor8 days ago

image


Смішні пригоди у країні Шуток

Одного разу я вирішив відвідати країну Шуток. Я чув багато смішних історій про це місце, і хотів відчути цю атмосферу особисто.

Прибувши до країни Шуток, я відразу зрозумів, що це місце дійсно особливе. На кожному кроці тут було щось смішне і несподіване.

Одного дня я зустрівся з місцевим жителем, який запропонував мені погратися в шахи. Я погодився і ми сіли за дошку. Але виявилося, що ці шахи були зроблені з желе! Кожен раз, коли ми рухали фігури, вони тріскалися і розтікалися по дошці. Навіть коли я переміг, я не міг стримати своє сміху.

Іншого разу я зайшов до крамниці, щоб купити собі морозиво. Але коли я відкрив упаковку, виявилося, що в ній були не морозиво, а сніг! Я був настільки здивований, що навіть не зміг ображатися. Замість цього, я просто почав кидатися сніжками на місцевих жителів, які робили те ж саме.

У країні Шуток кожен день був наповнений сміхом і несподіванками. Я не міг уявити кращого місця для відпочинку і розваг. Це була неймовірна пригода, яку я не забуду ніколи!


image


All images are taken from the Pixabay.com

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66360.61
ETH 3420.45
USDT 1.00
SBD 2.63